Zephyr Hotel Club Resort and Spa

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel per a famílies amb 2 restaurants i 3 piscines a l'aire lliure

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Zephyr Hotel Club Resort and Spa

3 piscines a l'aire lliure, para-sols i gandules
Lounge
Habitació amb dos llits individuals estàndard | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat, cobrellits i minibar
Recepció
Apartament, 2 dormitoris (F3) | 1 dormitori, roba de llit d'alta qualitat, cobrellits i minibar

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Spa
  • Gimnàs
  • Piscina
  • Servei de neteja
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació amb dos llits individuals estàndard

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació estàndard

8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)

El més destacat

Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

Suite Deluxe

El més destacat

Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 llit individual

Apartament, 1 dormitori (F2)

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
  • 53 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble

Apartament, 2 dormitoris (F3)

El més destacat

Balcó
Menjador independent
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
  • 69 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran, 1 sofà llit doble i 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Les portes de Laazouzia , Targa, Marrakech

Què hi ha als voltants

  • Plaça de Marràqueix - 9 minuts en cotxe - 8.0 km
  • Jardí Majorelle - 11 minuts en cotxe - 8.7 km
  • Menara Mall - 11 minuts en cotxe - 9.8 km
  • Jemaa el-Fnaa - 12 minuts en cotxe - 10.2 km
  • El Jardí Secret - 12 minuts en cotxe - 10.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació central de tren de Marràqueix: 18 min en cotxe
  • Marràqueix (RAK-Aeroport de Marràqueix–Menara): a 23 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬9 minuts en cotxe
  • ‪Mon Quodien - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Cafe la loire - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Alwardeh Alshamieh - ‬8 minuts en cotxe
  • ‪Pasta di Luigi - ‬8 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Zephyr Hotel Club Resort and Spa

Hotel per a famílies amb Jardí Majorelle a prop
Zephyr Hotel Club Resort and Spa, amb Menara Mall i El Jardí Secret a poca distància, ofereix una terrassa, una cafeteria i un jardí. Regala't un massatge esportiu, una exfoliació corporal o un tractament corporal a l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina internacional. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 25 Mbps o més de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb un parc infantil i una bugaderia.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • 3 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules i para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i servei de recepció obert les 24 hores
  • Magatzem d'equipatge, sales de reunions i atenció multilingüe
Característiques de l'habitació
Totes 250 habitacions presenten comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils, així com altres avantatges, per exemple, aire condicionat i sales d'estar independents.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Calefacció i ventiladors
  • Capçals de dutxa tipus cascada, combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 42 polzades amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, balcons i sales d'estar independents

Idiomes

Àrab, anglès, francès i espanyol.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:30: 5,63 EUR per adult i 5,63 EUR per nen
  • 2 restaurants
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • L'oasis
  • L'olivier

Activitats

  • 3 piscines a l'aire lliure
  • Centre de benestar
  • Club infantil gratuït
  • Parc infantil
  • Piscina infantil
  • Spa complet

Per a famílies

  • 3 piscines a l'aire lliure
  • Bugaderia
  • Club infantil gratuït
  • Habitacions insonoritzades
  • Parc infantil
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatges esportius
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Dispositius d'audició assistida a les sales de reunions
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat o compartit
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 42 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon
  • Ventilador

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 10.0 EUR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 100.0 EUR per allotjament i per estada
  • Taxa municipal: 1.22 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 5.63 EUR per adult i 5.63 EUR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 EUR per persona només l'anada.
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Extra beds are available only for guests under 12 years old.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum

L’allotjament també es coneix com a

Zephyr Hotel Club Resort Marrakech
Zephyr Hotel Club Resort
Zephyr Club Marrakech
Zephyr Club And Spa Marrakech
Zephyr Hotel Club Resort and Spa Hotel
Zephyr Hotel Club Resort and Spa Marrakech
Zephyr Hotel Club Resort and Spa Hotel Marrakech

Preguntes freqüents

Zephyr Hotel Club Resort and Spa té piscina?

Sí, aquest allotjament té 3 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil.

Quant costa allotjar-se a Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Amb data 14 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Zephyr Hotel Club Resort and Spa el dia 1 de set. de 2025 són d'almenys 57,18 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Zephyr Hotel Club Resort and Spa accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Zephyr Hotel Club Resort and Spa ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 15 EUR per persona.

On es troba Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Aquest hotel a Marràqueix és ideal per a famílies. A menys de 10 km trobaràs les atraccions següents: Jardí Majorelle, Menara Mall i El Jardí Secret. Jemaa el-Fnaa i Museu de Marrakech també són a menys de 15 km.

Opinions: Zephyr Hotel Club Resort and Spa

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 28 de 65 opinions
Puntuació 8: Bo. 13 de 65 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 13 de 65 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 65 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 65 opinions

7,8/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Emmela

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rooms are cery
Estada de 3 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

Rejane

Què no li ha agradat: Neteja
Drinking water was unavailable during the night. My room was invaded by ants and I saw cockroaches in the hallways. Breakfast food was of poor quality. I will not return and do not recommend.
Estada d’1 nit (maig 2025)

2/10, Horrible

Youness

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ants, roaches, mosquitoes
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Adel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Abdellah

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ce fut un séjour très très ordinaire
Estada de 7 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Saiju jose

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Generous people

Amazing place and people. Very much welcoming and good hospitality.
Estada de 5 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Loise

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great hotel, always clean.

8/10, Bo

Carlo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Carlo

Tutto perfetto
Estada de 4 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Kedarnath

Estada de 3 nits (des. 2024)

6/10, Acceptable

Lily

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
I didn’t like any thing other than the outside landscaping . Generally the place is dirty. No cleaning staff comes around. The restaurant floor was filthy. Giving that place a make over could make it a paradise. It is really big. They did some carpeting and did not notify me. I walked out into a hallway of mold that got me coughing and sneezing. I had to wear a mask the entire time I was there.
Estada de 4 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Adam

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hôtel non recommandé. Points négatif : Système d'air climatisé inefficace (30 degré dans la chambre VS 34 à l'extérieur), impossible de dormir la nuit. Service à la clientèle très pauvre, voire inexistant, disputes avec des clients à l'accueil, refus de collaborer pour trouver une solution ou de nous changer de chambre malgré que l'hôtel est vide et que notre chambre est un sona. Accueil extrêmement lent pour avoir la chambre, prévoir 1h30 et plus d'attente, même si vous avez déjà réservé expédia ou Booking... Il y a des coquerelles dans la chambre. Celle-ci est non insonorisé non plus, on entend les voisins, les passants dans les couloirs et les gens dans la terrasse. Système d'eau de toilette coule toute la nuit. Accès à la baignoire douche est difficile à cause de la hauteur. Portes de toilette et douche difficiles à fermer/ouvrir, car elles bloquent au sol. Portes d'armoires très brouillante à ouvrir/fermer pour ne pas réveiller les autres. Le tour des toilettes est sale. Points positifs : Belle piscine. Bon service au restaurant. Rapport qualité prix des snack est correct, mais celui des plats est très cher. Bon espace pour le parking. Les espaces communs de l'hôtel sont propres.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Naoufel

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

Henri

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

suryaveer

Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Naoufel

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

Hamadi

Estada de 6 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Danielle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Don’t listen to the bad reviews

Some reviews are very negative but I don’t understand how. The staff is SOOOO friendly. They let me check in 4 hours early with no charge, they did my laundry for me, even though it’s not a typical service, I stayed in two different rooms (I had two separate reservations) and both of them were very clean and cute. They even put flowers all over your room! Security was great and they got to know my face. But at first asked to see my room card when entering the property, which is how it should be. The spa was great as well, I had a great pedicure and an amazing hammam. But the stand out employee is Fatina! She went so far above and beyond that it actually made me rebook the second time. Some things you might like to know: -The number 16 bus goes right past the hotel and takes you to the Medina -There are some restaurants walking distance if you aren’t happy with the food Here are some downsides (but when is there every no downsides) : - wifi pretty much only works in lobby - the food isn’t the best and only half the menu is available. Ps, I’m a Canadian with fairly high standards and I don’t typically review properties.
Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Ndeye

Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Kerry

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok for what we paid staff were extremely friendly and kind
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Khaddouj

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rien à côté pas de magasins trop loin il manque un petit supermarché
Estada de 6 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Fernani

Très moyens

Dame de l’accueil pas aimables Des fourmis dans la chambre. Pour le petit déjeuner j’ai commander au petit jeune le matin au bout d’une heure je n’était toujours pas servi alors que des gens arriver après moi et était servie en 10 minutes je suis allez le voir 4 fois à chaque fois il me dit désoler ça arrive et il n’est jamais venu je suis donc partie au bout d’une heure sans avoir pris le petit déjeuner. L’hôtel est plutôt loin de la place jema El fna et des lieux d’activité
Estada d’1 nit (oct. 2024)

6/10, Acceptable

Zahir

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Arrogant personeel, plus maken fouten met betalingen ze probeerde mij op te lichten met extra tax te betalen. En de meneer van de zwembad weigerde mij een handdoek te geven hij vroeg er 20dh voor. Housekeeping doet zijn werk niet goed. Restaurant is het eten niet vers kreeg er buikpijn van.
Estada de 5 nits (oct. 2024)

2/10, Horrible

Mohammed

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
I couldn’t stay one minute in the hotel and I booked another one and I lost my money because the didn’t want to refund me.
Estada de 4 nits (oct. 2024)

2/10, Horrible

Agustín Aythami

Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Alexis

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Bon hotel

Tres bon hotel dans l’ensemble. Seul le service de l’accueil de l’hotel nous a paru désagréable. Sinon bonnes installations, plusieurs piscines.
Estada de 3 nits (set. 2024)