Almond Bungalow Hotel
Hotel a Marmaris amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Almond Bungalow Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes parcials al mar

Habitació superior, vistes parcials al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes parcials al mar

Habitació doble estàndard, vistes parcials al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes al mar

Habitació superior, vistes al mar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cumhuriyet Cd. 57, Marmaris, Mugla, 48710
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Les Terrasses De Selimiye
Les Terrasses De Selimiye
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 89 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 50 TRY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Almond Bungalow Hotel Hotel
Almond Bungalow Hotel Marmaris
Almond Bungalow Hotel Hotel Marmaris
Preguntes freqüents
Opinions: Almond Bungalow Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sefa
10 de set. de 2024
Sefa
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
PINAR
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PINAR
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Firat
9 d’ag. de 2024
Firat
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
HUSEYIN
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sakin, Konforlu Bungalov, Harika deniz ve Kahvaltı
HUSEYIN
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Elliot
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elliot
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
GOEKHAN
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GOEKHAN
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Brian
13 de nov. de 2023
Brian
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Stacy
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Stacy
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Melahat
Viatge en família
25 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
Melahat
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Özlem
5 d’ag. de 2023
Özlem
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Özcan
30 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Özcan
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Sukru
27 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sukru
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Sabrina
Viatge en parella
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabrina
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
ZEYNEP
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ZEYNEP
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
esperanza
Viatge en família
13 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
esperanza
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
kerim nadir
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kerim nadir
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
UGUR
29 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
UGUR
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Nicholas
22 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicholas
Estada de 7 nits (maig 2022)