Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Le Parc





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 155 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

29 Grande Rue, Marly-le-Roi, 78160
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B HOTEL Le Port- Marly St-Germain en Laye
B&B HOTEL Le Port- Marly St-Germain en Laye
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 223 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
11 de jul. - 12 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.88 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Parc Marly-le-Roi
Parc Marly-le-Roi
Hôtel Le Parc Hotel
Hôtel Le Parc Marly-le-Roi
Hôtel Le Parc Hotel Marly-le-Roi
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Le Parc
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexandrine
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent...
Alexandrine
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Richard
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
wendy
Viatge en família
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great little hotel
wendy
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
MARC
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARC
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Catherine
Viatge en família
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
annick
1 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
annick
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Thomas
Viatge de negocis
21 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Décevant
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Emma, Newry
Viatge en parella
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ibrahim
Viatge en família
18 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ibrahim
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Alexandrine
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander
Alexandrine
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Simon
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Bruno
15 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (febr. 2021)
4/10, Deficient
Véronique
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Véronique
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en família
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julie
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon weekend dans cet hôtel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
OLIVIER
21 de des. de 2019
OLIVIER
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
dominique
Viatge de negocis
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dominique
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Philippe
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
phil, Marseille
Viatge de negocis
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
phil
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silence et confort
Nicolas
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Jerome
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Jerome
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
FLEUR
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
FLEUR
Estada d’1 nit (jul. 2019)