Lot A Commercial Area, 8th Ave. AFAB, Mariveles, Bataan, 2106
Què hi ha als voltants
Parc FAB - 1 minuts a peu - 0.0 km
Àrea Franca de Bataan - 1 minuts a peu - 0.0 km
Platja Sisiman - 5 minuts en cotxe - 4.6 km
Platja de la Costa Camaya - 24 minuts en cotxe - 17.9 km
Platja Lusong - 26 minuts en cotxe - 16.1 km
Com moure’s per la zona
Aeroport d'Olongapo-Subic Bay (SFS): a 124 min en cotxe
Restaurants
Jollibee - 13 minuts a peu
Pancake House - 24 minuts en cotxe
McDonald's - 2 minuts en cotxe
Shakey’s - 24 minuts en cotxe
Romalaine's Sea Food Restaurant - 10 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Casa Veles Hotel
Aspectes destacats de l'allotjament
A Casa Veles Hotel t'esperen un esmorzar a la carta gratuït, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria. El restaurant cafè cuina local i internacional de les instal·lacions, Cafe Industriya, ofereix esmorzars, dinars, sopars, àpats lleugers i hora feliç. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un bar a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Servei de recepció obert les 24 hores, sala de banquets i assistència turística i per a la compra d'entrades
Servei de consergeria, allotjament lliure de fum i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
A Casa Veles Hotel, totes les habitacions presenten detalls com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i bidets
Televisors de pantalla plana de 33 polzades amb canals per satèl·lit
Frigorífics petits, bullidores elèctriques i servei de neteja diari
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar a la carta gratuït cada dia disponible
Un restaurant
Una cafeteria
Restaurants a les instal·lacions
Cafe Industriya
Per a famílies
Bugaderia
Frigorífic petit
Habitacions insonoritzades
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Endolls del bany a poca alçada
Equip d'accessibilitat telefònica
Mànecs de porta de palanca
Recepció accessible en cadira de rodes
Sense ascensor
Taulell de cuina i aigüera a poca alçada
Més serveis
1 edifici
3 plantes
Allotjament lliure de fum
Sala de banquets
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Bidet
Capçal de la dutxa tipus cascada
Dutxa
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents
Sabatilles
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Televisor de pantalla plana de 33 polzades amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera i tetera
Frigorífic petit
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions insonoritzades
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Renovacions i tancaments
Totes les instal·lacions de l'allotjament tanquen durant el mes següent: novembre.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Casa Veles
Casa Veles Hotel Hotel
Casa Veles Hotel Mariveles
Casa Veles Hotel Hotel Mariveles
Preguntes freqüents
Casa Veles Hotel accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Casa Veles Hotel?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Casa Veles Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Casa Veles Hotel?
Registre de sortida: migdia.
On es troba Casa Veles Hotel?
Aquest hotel es troba a Mariveles i a molt poca distància de les atraccions següents: Àrea Franca de Bataan i Parc FAB. Platja Sisiman és a 3,5 km de distància.
Opinions: Casa Veles Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 9 de 17 opinions
10-Excel·lent
9
Puntuació 8: Bo. 5 de 17 opinions
8-Bo
5
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 17 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 0 de 17 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 2 de 17 opinions
2-Horrible
2
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Thomas, Winter Park
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I checked out of the hotel early. They were working on the room above me and it was extremely noisy. Other than that the hotel was great.
Thomas
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
2 de juny de 2025
Richard
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hugh
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was in very good condition. Very good air conditioning. Restaurant was good.
Hugh
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YENPIN
Viatge de negocis
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YENPIN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
brian
Viatge en família
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
American style food was limited but ok at restaurant. Staff mostly friendly. Had issue with front desk refusing Orbitz reservation, but had tto be asswipe and they called upper management and all ok.
brian
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alan
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Quiet, clean, great dining, friendly staff
Alan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ernesto
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ernesto
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en família
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff are friendly especially the owner of the hotel.
Susan
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
robert
Viatge de negocis
18 de febr. de 2024
clean and well maintained.
robert
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sherwin
Viatge de negocis
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sherwin
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A TOTAL SCAM!!!!
Booked at Hotels.com because it says that there is an available room, once paid thru the website, a personnel called me and said that there have been a mistake and there are no rooms available on our booking date, the personnel ask if I could cancel the booking, but when I click cancel, I can only refund half of the amount I paid, the personnel said that they will contact Hotels.com or if we want they will move us to a different hotel.
They called again and said that Hotels.com can only refund half so our only option is to accept the refund (which is not our fault from the start) or move to a different hotel, they said that they have found a hotel near them and they could arrange the booking, we agreed.
When our guests have arrived at the hotel, they were given a receipt for the hotel accom. only to found out that the hotel room they moved our guest is only half of the price we have paid Casa Veles.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Helena
27 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nytt och fräscht
Nytt, fräscht och modernt! Vänlig personal och bra mat.
Enda negativa var myrorna vi hade i rummet. Visserligen helt harmlösa men ändå irriterande.
Helena
Estada de 3 nits (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Never again
Horrible experience for foreign travelers. Started off at first impression: The front desk attendant was rude and spoke in a different language to her co-worker about how I was causing her a lot of stress at check-in. She assumed I didn’t understand the language. Highly disappointed in their hospitality. Construction on a new hotel across from this hotel, lobby noises echoed throughout the halls because there is nothing to absorb the noise, no elevator/lift, no way of traveling around the area (via tricycle, Jeepney, Grab or taxi) unless you have your own vehicle. The hotel shuttle hires pricey private drivers back to Orion to catch the ferry back to Manila. We paid ahead for 2 night stay in full before we checked in but we checked out a day early.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean and welcoming staff. Middling internet and few amenities beyond pleasant restaurant
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Regine
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació