Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Roof Inn Marion, IN





Opinions
6,0 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni, no fumadors

Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1615 N Baldwin Ave, Marion, IN, 46952
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

BlissPoint Inn & Suites
BlissPoint Inn & Suites
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
5.8 de 10, 827 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100 USD per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 USD per animal de companyia, per nit (màxim 105 USD per estada).
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
En les estades de fins a sis nits s'inclou un servei de neteja diari. Per a les estades de més de sis nits, es proporciona un servei de neteja limitat.
Els animals de companyia s'han de notificar en fer el registre d'entrada. Els clients que portin 1 mascota no han de pagar cap taxa pels animals de companyia. La tarifa per mascotes indicada a la secció Tarifes només s'aplica si els clients porten 2 o més mascotes. A les zones comunes de l'allotjament, els animals de companyia han d'anar lligats. S'espera que els clients netegin el que embruti la seva mascota.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Red Roof Inn Marion Motel
Red Roof Inn Marion
Red Roof Inn Marion IN
Red Roof Inn Marion, IN Hotel
Red Roof Inn Marion, IN Marion
Red Roof Inn Marion, IN Hotel Marion
Preguntes freqüents
Opinions: Red Roof Inn Marion, IN
Opinions
6,0
6,2/10
Neteja
6,0/10
Personal i servei
5,4/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de jul. de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Kelly
9 de jul. de 2025
Kelly
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Sian
8 de jul. de 2025
Sian
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
James
1 de jul. de 2025
James
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Dutchess
16 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dutchess
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Edward
Viatge en família
8 de juny de 2025
Edward
Estada de 5 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Troy
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Troy
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kelly
2 de juny de 2025
Kelly
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Tracy
Viatge de negocis, Viatge en família
1 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracy
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Epitacio
29 de maig de 2025
Epitacio
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Kelly
24 de maig de 2025
Kelly
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
William
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
James
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
David
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
David
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
AbdulMuqeem
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AbdulMuqeem
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Howard
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Howard
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Jennifer
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vilia
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vilia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Jackie
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jackie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Dianna, Mishawaka
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dianna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sonya
23 d’abr. de 2025
Sonya
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Logan
Viatge en parella
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Logan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tina
Viatge en grup
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Randall
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Randall
Estada de 2 nits (abr. 2025)