Hotel Adlon
Hotel a Mariehamn amb esmorzar gratuït i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Adlon





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(50 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hamngatan 7, Mariehamn, 22100
Sobre aquest allotjament
Hotel Adlon
Allotjaments similars

Hotel Savoy
Hotel Savoy
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
7.8 de 10, Bé, 1.017 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
28 d’oct. - 29 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Illes Aland. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Adlon MARIEHAMN
Hotel Adlon MARIEHAMN
Hotel Adlon Hotel
Hotel Adlon Mariehamn
Hotel Adlon Hotel Mariehamn
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Adlon
7,8
Bo
7,8
Neteja
7,8
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
6,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Sam
Viatge de negocis
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sam
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gun
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gun
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Axel
Viatge en grup
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Axel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiva hotelli hyvällä sijainnilla
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Helena
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Läge,läge läge
Helena
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Anna
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Enkelt centralt i Mariehamn
Anna
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Sirpa
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sirpa
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jouko
22 de jul. de 2025
Jouko
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Peter
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mattias
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mattias
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Robin
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Robin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de jul. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Emma-Linnéa
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emma-Linnéa
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nina
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nina
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sigrun
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trivelig hotell, sentralt i forhold til ferjene.
Sigrun
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Miia
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Carita
15 de jul. de 2025
Carita
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jaana
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jaana
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Camilla
Viatge en grup
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Camilla
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
William
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hannele
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hannele
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ett trött hotell med bra utsikt.
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2025)








