Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Adlon





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(42 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hamngatan 7, Mariehamn, 22100
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Illes Aland. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Adlon MARIEHAMN
Hotel Adlon MARIEHAMN
Hotel Adlon Hotel
Hotel Adlon Mariehamn
Hotel Adlon Hotel Mariehamn
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Adlon
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Marjo-Riitta
Viatge en grup
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyvä hotelli
Marjo-Riitta
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Olga
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olga
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
13 de maig de 2025
Anders
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Annika
13 de maig de 2025
Annika
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Juha
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Juha
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sören
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sören
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Sirpa
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sirpa
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Mattias
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Mattias
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Fredrik
10 d’oct. de 2024
Fredrik
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Fredrik
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fredrik
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tuija
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tuija
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Conny
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conny
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Arja
Viatge en grup
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Arja
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Ulla
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulla
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en grup
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Gun
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gun
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Josefina
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josefina
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
MICHAEL
Viatge en família
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bra läge i Västra Hamnen.
MICHAEL
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Joakim
9 de set. de 2024
Joakim
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Harri
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Harri
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Niko
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Niko
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Lena
1 de set. de 2024
Lena
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Lars
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (ag. 2024)