Spa Hotel Devin
Hotel a Marianske Lazne amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Spa Hotel Devin





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Príkrá 618/2a, Marianske Lazne, 353 01
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Richard
Hotel Richard
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.2 de 10, Molt bé, 10 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 28 EUR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 14 EUR per nen (7-12 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 62 EUR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 31 EUR per nen (7-12 anys)
- Taxa municipal: 1.97 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 8.10 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Spa hotel Devin Marianske Lazne
Spa Devin Marianske Lazne
Preguntes freqüents
Opinions: Spa Hotel Devin
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en grup
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Oskar
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Oskar
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Craig
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel with good breakfast.
Craig
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Victor
7 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hotel 3 Sterne berechtigt
Victor
Estada de 5 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Eva
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
4/10, Deficient
Carmen Sanchez , Nürtingen
3 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Spa Hotel Devin
Carmen Sanchez
Estada de 2 nits (març 2018)
2/10, Horrible
Gerhard
3 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Feste Buchung und dann ausgebucht
Gerhard
10/10, Excel·lent
Erwin
30 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erwin
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Maxim, Stuttgart
2 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Maxim
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Helene
2 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helene
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Andreas
16 de set. de 2017
Andreas
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Peter
5 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Peter
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel in Stadtmitte
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Kenji
26 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
保養地にエコノミーに滞在したい人向け
Kenji
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kleines nettes Hotel
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Marienbad ist eine Reise wert
Viatger verificat
8/10, Bo
Carina
28 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carina
4/10, Deficient
kazimier, heerlen
9 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació