Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NYX Hotel Mannheim by Leonardo Hotels





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
7,8 sobre 10
Bé
(17 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Comfort Room
També et pot agradar

Holiday Inn - the niu, Square Mannheim by IHG
Schwetzingerstadt
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 326 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

F4, 4-11, Mannheim, BW, 68159
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 3.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 15 EUR per dia (a 200 m).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Wyndham Hotel Mannheim
Wyndham Mannheim
NYX Hotel Mannheim Leonardo Hotels
NYX Mannheim Leonardo Hotels
NYX Hotel Mannheim by Leonardo Hotels Hotel
NYX Hotel Mannheim by Leonardo Hotels Mannheim
NYX Hotel Mannheim by Leonardo Hotels Hotel Mannheim
Preguntes freqüents
Opinions: NYX Hotel Mannheim by Leonardo Hotels
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Sonja
Viatge en grup
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonja
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Timo
12 de jul. de 2025
Timo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Axel
14 de juny de 2025
Axel
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Alexander
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Alexander
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sascha
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sascha
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Pascal
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pascal
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Robert
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Robert
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely stay
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sebastian
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Jörn
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jörn
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Aleyna
24 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aleyna
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Kudret
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kudret
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Michel
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Michel
Estada de 4 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Jannik, Wolfenbüttel
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jannik
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 17 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Gabriel
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Gabriel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Nils
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nils
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mona
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mona
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Toshihiko, Ashiya-shi
Viatge en família
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshihiko
Estada d’1 nit (oct. 2024)