LanzCarré Hotel Mannheim, a member of Radisson Individuals
Hotel a Mannheim amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament LanzCarré Hotel Mannheim, a member of Radisson Individuals





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 103 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Individual)

Habitació (Individual)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Productes de neteja ecològics
També et pot agradar

Premier Inn Mannheim City Centre
Schwetzingerstadt
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
- Serveis per a empreses
8.8 de 10, Excel·lent, 45 opinions
Preu actual: 72 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Heinz Haber Strasse 2, Mannheim, 68163
Sobre aquest allotjament
LanzCarré Hotel Mannheim, a member of Radisson Individuals
Allotjaments similars

Mercure Mannheim Am Rathaus
Mercure Mannheim Am Rathaus
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 913 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
13 de des. - 14 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 3.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per adult i 12.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 18 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Plus Hotel LanzCarré Mannheim
Best Western Plus Hotel LanzCarré
Best Western Plus LanzCarré Mannheim
Best Western Plus LanzCarré
Best Western Premier Hotel Lanzcarre
Best Western Plus Hotel LanzCarré
LanzCarré Hotel Mannheim a member of Radisson Individuals
LanzCarré Hotel Mannheim, a member of Radisson Individuals Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: LanzCarré Hotel Mannheim, a member of Radisson Individuals
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Saskia
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saskia
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Helga
Viatge amb animals de companyia
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Helga
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Imraan
26 de juny de 2025
Imraan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecca
Estada de 11 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Florian
Viatge de negocis
22 de maig de 2025


Florian
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
dr sarah
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
dr sarah
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Sabine
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Florian
Viatge en família
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Florian
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rene
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Theodor
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Schlechte Entwicklung ( Reservation,Empfang ....+)
Theodor
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
DOMINIQUE
Viatge en família
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DOMINIQUE
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Sercan
Viatge en parella
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sercan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Per
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Supert sted , både hotellet og omgivelserne
Per
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Netter Aufenthalt
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Joerg
Viatge en família
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joerg
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Hakan
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hakan
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Maximilian
Viatge en parella
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maximilian
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge en família
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ian
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tomas
27 de juny de 2024
Tomas
Estada d’1 nit (juny 2024)













