ZEN Rooms Camelot Hotel QC

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: SM North EDSA

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament ZEN Rooms Camelot Hotel QC

Restaurant
Àrea amb seients del vestíbul
Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni | Caixa forta a l'habitació, escriptori i llits addicionals
Àrea amb seients del vestíbul
Punt d'interès

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

ZEN Rooms Camelot Hotel QC és a Diliman, a Ciutat Quezon. SM North EDSA i Venice Grand Canal Mall són visites imprescindibles per als amants de les botigues: afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Parc de Rizal i Badia de Manila. També val la pena visitar Parc Oceànic de Manila.
Mapa
35 Mother Ignacia Ave, Diliman, Quezon City, Manila

Què hi ha als voltants

  • Avinguda Tomas Morato - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • SM North EDSA - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • TriNoma - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Centre Mèdic de Sant Lluc - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Coliseu Smart Araneta - 5 minuts en cotxe - 3.1 km

Com moure’s per la zona

  • Manila Laong Laan Station: 7 min en cotxe
  • Quezon Avenue Station: 8 min a peu
  • Aeroport Internacional de Manila-Ninoy Aquino (MNL): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • Ramen Yushoken
  • ‪The Beech - ‬4 minuts a peu
  • ‪Borro - ‬5 minuts a peu
  • ‪Cafe Via Mare - ‬5 minuts a peu
  • ‪Kandle Cafe - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

ZEN Rooms Camelot Hotel QC

Hotel amb SM North EDSA a prop
ZEN Rooms Camelot Hotel QC, amb Parc de Rizal i Ambaixada dels EUA a poca distància, ofereix servei de bugaderia i tintoreria, un bar i un restaurant. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Televisió al vestíbul, sales de reunions i atenció multilingüe
  • Servei de recepció obert les 24 hores, magatzem d'equipatge i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
A ZEN Rooms Camelot Hotel QC, totes les habitacions presenten detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i escriptoris

Idiomes

Anglès i filipí.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 PHP.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 11 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 500 PHP per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 1000.00 PHP per allotjament i per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 PHP.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 500 PHP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot QC
Hotel ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
Quezon City ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel
Hotel ZEN Rooms Camelot Hotel QC
Zen Camelot Qc Quezon City
Zen Camelot Qc Quezon City
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel Quezon City

Preguntes freqüents

Quant costa aparcar a ZEN Rooms Camelot Hotel QC?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a ZEN Rooms Camelot Hotel QC?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 1000 PHP (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a ZEN Rooms Camelot Hotel QC?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba ZEN Rooms Camelot Hotel QC?

Aquest hotel és a Diliman; tindràs SM North EDSA a 2,9 km i Parc de Rizal i Parc Oceànic de Manila, a menys de 15 km. Ambaixada dels EUA i Badia de Manila també són a menys de 15 km. Quezon Avenue Station és a 8 min a peu i GMA-Kamuning Station, a 20 min.

Opinions: ZEN Rooms Camelot Hotel QC

Opinions

7,8

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 5 de 14 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 14 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 14 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 14 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 14 opinions

7,6/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

6,8/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

8/10, Bo

Leonora

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Satisfied Happy nice staff

Estada de 10 nits (març 2020)

10/10, Excel·lent

bradley

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

VALUE

GOOD VALUE
Estada de 2 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
hotel is little bit old style. average in total rate 👌👍
Estada d’1 nit (març 2020)

10/10, Excel·lent

Aleydie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

APRIL

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (set. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (set. 2019)

4/10, Deficient

Rajat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rooms are dirty, pillows and linen is all old

Rooms are dirty, they donot clean rooms daily, the staff is rude
Estada de 3 nits (set. 2019)

4/10, Deficient

Mitsuaki

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

(-。-;

I am not satisfied with their food lobby and the Wi-Fi I cannot use properly , very slow . staying there for 7 days. :(
Estada de 6 nits (set. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
室内備え付けの金庫は故障しており、結局チェックアウトまで修理されなかった。バスタブの栓も直してもらえなかったので部屋を変えてもらった。wifiは一度に1台のガジェットしか使用できないので複数のガジェットを使用する場合非常に不便。
Estada de 4 nits (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

RoSe

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SO COMFORTABLE.
Estada d’1 nit (jul. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Fairly central to most places in the area around Timog Avenue. Interesting decor, trying to give an old English pub feel complete with dark wood paneling, heavy carpet and knights armies plus swords. There’s a convenient supermarket across the building. There’s a pub/restaurant within premises. The photos presented in Expedia - we feel - misrepresented the room given to us. To be clear, the actual room was - disappointingly - a lot smaller. I’m not sure if this was misleading advertising or should have been the case of caveat emptor. We were initially given one key card because (not verbatim) “this is what guests get” - but I pressed that it is so hot in the room that it didn’t seem unreasonable to ask so as to provide good amenity to us, their customer. The staff - to their credit - gave us a blank card to plug into the key card receiver which allowed us to run the cooling unit non-stop - ah what relief from the unrelenting heat of Manila. Only three towels provided, one for our feet. Insufficient considering how poor the drainage design of the bathroom thus most of the time our feet are wet. The Toilet even clogged up but to the staff’s credit, they had this fixed promptly - thanks team. Car park (undercroft) was sometimes full but the team down there were pretty good at balancing and making things work. This review sounds like a free for all whinge but the ‘hotel’ needs serious investment to bring it up to standard a bit.
Estada de 4 nits (maig 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Just fine

Pleasant but the only thing i dont like is that their was no service water serve, so we drink the bottle of water in the fridge which was charged to us, they said why didn't we ask! I don't think we need to, it should be automatic. And when we ask they don't have it instantly.
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

Randy, California, USA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The hotel & furnitures are dated but functional and adequately clean. Staff were very helpful. During my stay, the area was experiencing water shirtage & interruptions but the hotel contibue to have strong water flow. Hot water, hiwever, wasn’t adequately hot. Overall, it was a very good value for the aamoynt I paid.
Estada d’1 nit (març 2019)