Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ZEN Rooms Camelot Hotel QC





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
ZEN Rooms Camelot Hotel QC és a Diliman, a Ciutat Quezon. SM North EDSA i Venice Grand Canal Mall són visites imprescindibles per als amants de les botigues: afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Parc de Rizal i Badia de Manila. També val la pena visitar Parc Oceànic de Manila.

35 Mother Ignacia Ave, Diliman, Quezon City, Manila
Què hi ha als voltants
- Avinguda Tomas Morato - 3 minuts a peu - 0.3 km
- SM North EDSA - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
- TriNoma - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
- Centre Mèdic de Sant Lluc - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
- Coliseu Smart Araneta - 5 minuts en cotxe - 3.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Ramen Yushoken
- The Beech - 4 minuts a peu
- Borro - 5 minuts a peu
- Cafe Via Mare - 5 minuts a peu
- Kandle Cafe - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 1000.00 PHP per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 PHP.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 500 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot QC
Hotel ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
Quezon City ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel
Hotel ZEN Rooms Camelot Hotel QC
Zen Camelot Qc Quezon City
Zen Camelot Qc Quezon City
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel Quezon City
Preguntes freqüents
Opinions: ZEN Rooms Camelot Hotel QC
Opinions
7,8
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
5 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 10 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
bradley
Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VALUE
bradley
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Aleydie
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aleydie
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
APRIL
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
APRIL
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Rajat
27 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rooms are dirty, pillows and linen is all old
Rajat
Estada de 3 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Mitsuaki
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
(-。-;
Mitsuaki
Estada de 6 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
RoSe
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RoSe
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Just fine
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Randy, California, USA
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Randy
Estada d’1 nit (març 2019)