Robbinsdale Residences
Hotel a Ciutat Quezon amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Robbinsdale Residences





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
També et pot agradar

Dusit Thani Manila
Districte Central de Negocis de Makati
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 2.599 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14 G. Araneta Avenue, Quezon City, Manila, 1113
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Summit Hotel Magnolia
Summit Hotel Magnolia
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.2 de 10, Molt bé, 335 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 2000.00 PHP per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 200 i 500 PHP per adult, i entre 200 i 500 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 2000.00 PHP.
- Càrrec pel llit addicional: 600 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Robbinsdale Residences
Robbinsdale Residences Hotel
Robbinsdale Residences Hotel Quezon City
Robbinsdale Residences Quezon City
Robbinsdale Residences Hotel
Robbinsdale Residences Quezon City
Robbinsdale Residences Hotel Quezon City
Preguntes freqüents
Opinions: Robbinsdale Residences
Opinions
6,6
7,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Tony
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Not bad for a few nights stay.
Tony
Estada de 2 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Nena Flor
10 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Nen
Nena Flor
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Filemon
Viatge en família
30 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Filemon
Estada d’1 nit (set. 2022)
6/10, Acceptable
Bert
Viatge en grup
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bert
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Helen
Viatge en família
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good price for a good room
Helen
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jocelyn
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jocelyn
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de set. de 2018
どうかな?
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Rommel, Perth,Australia
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rommel
Estada de 2 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
センロク, tokyo
13 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
まぁ。値段的に普通かな
センロク
Estada de 5 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emergency Booking
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
6/10, Acceptable
Jacoby
29 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Budget hotel, in a pinch and others already booked
Jacoby
6/10, Acceptable
Jacoby
29 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Budget hotel, in a pinch and others already booked
Jacoby
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de set. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Prime area
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Enties, Amsterdam
30 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel, but not close to the center.
Enties
Estada de 3 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Benedict
21 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Big room! Worth it!
Benedict
6/10, Acceptable
Yuichi
13 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
便利で清潔なホテル
Yuichi
4/10, Deficient
Olivia
21 de des. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
First stay
Olivia
8/10, Bo
Meny, Gardena CA
1 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Close to St Peter's Chapel
Meny
2/10, Horrible
Chelvam, Kuala Lumpur
19 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst Stay Ever.
Chelvam
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de jul. de 2016
Viatger verificat
6/10, Acceptable
JOEL, PHILIPPINES
14 de juny de 2016
Great rates and good value for money
JOEL
10/10, Excel·lent
George, Florida
19 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació