Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Lily





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 16 €
taxes i impostos inclosos
15 de jul. - 16 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Superior Double Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1, Jaguar, Manila-NM, Quezon City, National Capital Region, 1121
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

RedDoorz near East Avenue Medical Center
RedDoorz near East Avenue Medical Center
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
6.6 de 10, 4 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 1000 PHP.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Casa Lily Hotel
OYO 570 Casa Lily
Casa Lily Quezon City
Super OYO 570 Casa Lily
Casa Lily Hotel Quezon City
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Lily
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de gen. de 2025
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
STEVEN
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
STEVEN
Estada de 4 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Jeffrey
3 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Steve
Viatge en parella
28 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Manuel Jr
Viatge en parella
3 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel Jr
Estada de 10 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
James
Viatge de negocis
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Just a bit overpriced for what was offered.
James
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jeremy
2 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeremy
Estada de 13 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Harald
Viatge en grup
24 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harald
10/10, Excel·lent
tsung chin
20 de nov. de 2022
tsung chin
Estada de 6 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Brandin
Viatge en família
17 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandin
Estada de 4 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
A-okay for Overnight Stay only
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Elsa
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Elsa
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
keagan
26 de març de 2022
keagan
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Edgar Jean Creigh
26 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgar Jean Creigh
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Nykolle
Viatge en família
9 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nykolle
Estada de 3 nits (maig 2021)
8/10, Bo
TAKAHISA
8 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKAHISA
Estada de 9 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Nykolle
Viatge en família
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nykolle
Estada de 4 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Diole Ann
30 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diole Ann
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Ma Elsa
Viatge en família
28 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ma Elsa
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good as usual
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Gerbie Mae
14 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerbie Mae
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TV channel selection sucks
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Above average
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
Últimes tendències a Expedia
Hotels