Manila Prince Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc de Rizal
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Manila Prince Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(48 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1000 San Marcelino St, Ermita, Manila, 1000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Manila Lotus Hotel
Manila Lotus Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.2 de 10, Molt bé, 774 opinions
Preu actual: 36 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 599 PHP per adult i 299.50 PHP per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Manila Prince
Manila Prince Hotel Hotel
Manila Prince Hotel Manila
Manila Prince Hotel Hotel Manila
Preguntes freqüents
Opinions: Manila Prince Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Chih-huei
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Chih-huei
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Lilibeth
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lilibeth
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dale
Viatge en grup
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dale
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dale
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dale
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Osman
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Osman
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
John
9 de jul. de 2025
John
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en grup
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Elorde, Lake havasu city
Viatge en família
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elorde
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ROBLE
21 de juny de 2025
ROBLE
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ROBLE
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ROBLE
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
neville
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
neville
Estada de 5 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Mary ann
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Mary ann
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wataru, Yokohama
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wataru
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ROBLE
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
ROBLE
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
CHEN
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHEN
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Menard
14 de maig de 2025
Menard
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoyuki
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoyuki
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rodrigo
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodrigo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Phillip
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phillip
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ARTHUR, STANTON
11 de maig de 2025
ARTHUR
Estada de 6 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Jerome
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Jerome
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
CHEN
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHEN
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Georgia
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Georgia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Leslie
27 d’abr. de 2025
Leslie
Estada d’1 nit (abr. 2025)