Manila Manor Hotel
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Badia de Manila
Galeria de fotos de l’allotjament Manila Manor Hotel





Opinions
4,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1660 Jorge Bocobo Street, Manila, Manila, 1004
Sobre aquest allotjament
Manila Manor Hotel
Allotjaments similars

Executive Hotel
Executive Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.4 de 10, Bé, 977 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 150 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 680.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Manila Manor Hotel
Manila Manor
Manila Manor Hotel Hotel
Manila Manor Hotel Manila
Manila Manor Hotel Hotel Manila
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Manila Manor Hotel
4,6
4,6
Neteja
6,6
Ubicació
6,0
Personal i servei
4,6
Respecte al medi ambient
4,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de set. de 2025
Estada de 7 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Hernán Álvaro
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maldita servicio y mal instalación
Hernán Álvaro
Estada de 5 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Mark
5 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Don't
Mark
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
SHOICHI, OSAKASI
Viatge en grup
13 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHOICHI
Estada de 8 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
naofumi
10 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
naofumi
Estada de 4 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Edward
20 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Brett
26 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brett
Estada de 3 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
david
13 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
infested dump
david
Estada de 9 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
RYO
Viatge en família
6 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
ジョージボコボ
RYO
Estada de 12 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Peter
4 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bråk
Peter
Estada de 3 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
shereen
20 de jul. de 2024
shereen
Estada de 5 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
David
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
David
Estada de 5 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Josh
18 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josh
Estada d’1 nit (abr. 2024)
2/10, Horrible
Shinichi
13 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shinichi
Estada de 2 nits (abr. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
If I Had Only Known
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Tak Ming
31 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tak Ming
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
May Ann
28 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
May Ann
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
TOSHIFUMI
Viatge de negocis
10 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TOSHIFUMI
Estada de 5 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
majed
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
majed
Estada de 17 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
Ole
18 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ole
Estada de 15 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Steven, Crestview
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Steven
Estada de 2 nits (juny 2023)
2/10, Horrible
John
17 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dont bother.waste of money
John
Estada de 7 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Shavneel
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei








