lyf Malate Manila managed by The Ascott Limited
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Badia de Manila
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament lyf Malate Manila managed by The Ascott Limited





Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Altogether (2BR))

Habitació doble (Altogether (2BR))
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple (Altogether (4BR))

Habitació quàdruple (Altogether (4BR))
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Side by Side)

Habitació amb dos llits individuals (Side by Side)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Estudi (One of a Kind)

Estudi (One of a Kind)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Malvar corner Vasquez Streets, Malate, Manila, 1004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tropicana Suites
Tropicana Suites
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Fee for buffet breakfast: approximately PHP 499 for adults and PHP 249.5 for children
- Airport shuttle fee: PHP 1800 per vehicle (one-way, maximum occupancy 3)
- Pet fee: PHP 800 per pet (varies based on length of stay)
- Service animals are exempt from fees
- Rollaway bed fee: PHP 1650 per night
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Ascott Cares (Ascott Limited).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Lyf Malate Manila
lyf Malate Manila managed by The Ascott Limited Hotel
lyf Malate Manila managed by The Ascott Limited Manila
lyf Malate Manila managed by The Ascott Limited Hotel Manila
Preguntes freqüents
Opinions: lyf Malate Manila managed by The Ascott Limited
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
JoVonte
12 de jul. de 2025
JoVonte
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Roberto
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Roberto
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Clara
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brief stay in Manila
Clara
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, Vallejo
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Drew
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Drew
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Nuri
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Nuri
Estada de 7 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
shinji
16 de febr. de 2025
特に問題は無いが


shinji
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
TAKAYUKI
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKAYUKI
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melvin, Long Beach
9 de febr. de 2025
Melvin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joakim
4 de febr. de 2025
Joakim
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arik
25 de gen. de 2025
Arik
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
yuhara
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yuhara
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
nicole
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nicole
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 7 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ronald
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
In the lap of luxury
Ronald
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
osvaldo
9 de nov. de 2024
osvaldo
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
osvaldo
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
osvaldo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
osvaldo
1 de nov. de 2024
osvaldo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ernest
Viatge en parella
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ernest
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ernest
Viatge en parella, Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ernest
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Kar Wui
Viatge en grup
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kar Wui
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Krystal Marie
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
👍👍👍
Krystal Marie
Estada de 7 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Harold, MAPLE
Viatge en parella
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada de 3 nits (juny 2024)