Lancaster Hotel Manila

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb una piscina a l'aire lliure i a poca distància a peu de l'atractiu següent: SM Megamall

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Lancaster Hotel Manila

Recepció
Piscina a l'aire lliure
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Suite júnior (Twin) | Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació
Bar (a l'allotjament)

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Piscina
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació estàndard

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
  • 38 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
  • 62 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni

Suite júnior (Twin)

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
  • 27 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals

Suite júnior

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
  • 27 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni

Suite, 3 dormitoris (Lancaster)

El més destacat

Menjador
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
  • 66 metres quadrats
  • 3 dormitoris
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 8
  • 3 llits de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Lancaster Hotel Manila es troba a Wack-Wack Greenhills, una zona a Mandaluyong. És al districte d'oci i a prop d'una estació de metro. SM North EDSA i SM Megamall són visites imprescindibles per als amants de les botigues; afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Parc de Rizal i Badia de Manila. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta els actes que se celebren a Coliseu Smart Araneta; intenta buscar temps per visitar Parc Oceànic de Manila, un lloc d'interès molt popular. Dedica una mica de temps a informar-te de les activitats que pots fer en aquesta zona, com ara golf.
Mapa
622 Shaw Boulevard corner Samat Street, Metro Manila, Mandaluyong, Manila, 1552

Què hi ha als voltants

  • SM Megamall - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Shangri-La Mall - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Robinsons Galleria Mall - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Centre Comercial Greenhills - 5 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Bonifacio High Street - 6 minuts en cotxe - 4.7 km

Com moure’s per la zona

  • Manila Paco Station: 7 min en cotxe
  • Estació de Shaw Boulevard: 6 min a peu
  • Aeroport Internacional de Manila-Ninoy Aquino (MNL): a 33 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬2 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬3 minuts a peu
  • ‪Super Spy - ‬3 minuts a peu
  • ‪The Eatery @ Shaw - ‬1 minuts a peu
  • ‪The Sandwich Guy - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Lancaster Hotel Manila

Hotel a prop de SM Megamall
T'esperen serveis de tintoreria o bugaderia, un bar i un gimnàs a Lancaster Hotel Manila. El restaurant de les instal·lacions, Royal Lancaster, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un espai per a conferències a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Servei de limusina o xofer, aparcament (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, servei de consergeria i caixa forta a la recepció
  • Premsa gratuïta al vestíbul, serveis per a casaments i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 110 habitacions disposen de comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat, així com altres detalls, per exemple, sales d'estar independents i menjadors independents.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banyeres profundes, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Sales d'estar independents, menjadors independents i cuines

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament les instal·lacions (90 PHP per dia)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Royal Lancaster

Activitats

  • Classes esportives
  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Cuina a l'habitació
  • Frigorífic a l'habitació
  • Menjador independent a l'habitació
  • Microones (cal sol·licitar-lo)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Espai per a conferències
  • Sala de reunions

Spa

  • Servei de massatges a l'habitació

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 42 plantes
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera profunda
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Cuina
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic
  • Menjador independent
  • Microones (cal sol·licitar-lo)
  • Minibar
  • Placa de cuina
  • Rentaplats
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Sala d'estar independent
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.
Registre d'entrada sense contacte

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 3000.00 PHP per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 90.00 PHP per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Lancaster Manila
Lancaster Hotel Manila
Lancaster Hotel Manila Mandaluyong
Lancaster Manila
Lancaster Manila Hotel
Lancaster Manila Mandaluyong
Manila Lancaster Hotel
Lancaster Hotel Mandaluyong
Lancaster Hotel Manila Hotel
Lancaster Hotel Manila Mandaluyong
Lancaster Hotel Manila Hotel Mandaluyong

Preguntes freqüents

Lancaster Hotel Manila té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Lancaster Hotel Manila accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Lancaster Hotel Manila?

Hi ha aparcament disponible per 90.00 PHP per dia. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Lancaster Hotel Manila?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 18:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Lancaster Hotel Manila?

Registre de sortida: migdia.

Lancaster Hotel Manila ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Lancaster Hotel Manila?

Aquest hotel es troba a Wack-Wack Greenhills i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Shangri-La Mall i SM Megamall. El Podium i Seu del Banc Asiàtic de Desenvolupament també són a menys de 2 km. Estació de Shaw Boulevard és a 6 min a peu i Estació d'Ortigas Avenue, a 15 min.

Opinions: Lancaster Hotel Manila

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 60 de 403 opinions
Puntuació 8: Bo. 158 de 403 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 83 de 403 opinions
Puntuació 4: Deficient. 67 de 403 opinions
Puntuació 2: Horrible. 35 de 403 opinions

7,2/10

Neteja

7,2/10

Personal i servei

5,0/10

Comoditats

6,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

souiti

Estada d’1 nit (nov. 2023)

2/10, Horrible

Carina

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2023)

4/10, Deficient

Evyn

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

4/10, Deficient

Glieh

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
If you just need a place to sleep then this hotel is good enough
Estada de 4 nits (maig 2022)

2/10, Horrible

Evelyn, San Clemente

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
2 tv remotes - both did not work! when fixed, only 3 local channels. thermostat did not work! bathroom fan did not work!. furniture looks old & filthy. roaches in the bathroom & sleeping area! staff only works 9am to 9pm & front desk does not answer even during work hours!
Estada de 12 nits (oct. 2022)

8/10, Bo

Leonardo Sta.

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2022)

6/10, Acceptable

Ernest

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff were amazing and very accommodating, the facility it’s self is under construction
Estada d’1 nit (jul. 2022)

4/10, Deficient

Patrick

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was filthy. Staff advised they are under renovation, they should closed and open after the renovation. Also no hot water and I was advised that the maintenance is only until 7 pm. I demanded to be transferred to another room, they send a maintenance personnel and reset the water heater. Staff are accommodating specially the security personnel.
Estada de 2 nits (jul. 2022)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hope there is food or resto
Estada de 2 nits (gen. 2021)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (oct. 2020)

6/10, Acceptable

Nerissa

Estada de 2 nits (oct. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Estada de 2 nits (set. 2020)

8/10, Bo

Donna

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (set. 2020)

6/10, Acceptable

JENIF, MALDIVES/MALE'

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
ROOM SERVICE STAFFS ARE REALLY FRIENDLY... BUT FOR MORE THAN 3 DAYS THERE WAS NO BEER WHEN EVERY TIME I CALL FOR A BEER.I HAVE TO GO DOWNSTAIRS AND DRINK IN THE RESTAURANT BUT NOT ALLOWED TO TAKE IT TO THE ROOM.. .. ROOM WINDOWS ARE REALLY DIRTY THAT YOU CANNOT SEE OUT SIDE VIEW.. BUT ALL THE STAFFS ARE REALLY FRIENDLY..
Estada de 7 nits (març 2020)

2/10, Horrible

Janis, New york, USA

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very noisy, Bad smell from smoke , Staff unhospitality, Not recommend for anyone!!!
Estada de 10 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Apollo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Marcial A

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (gen. 2020)

2/10, Horrible

Aurea

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not happy with stay at Lancaster Hotel. Curtains are dirty and dusty,
Estada de 5 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

高層ビルホテル

Estada d’1 nit (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

NINA MARIE

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

All is good

Kitchenware and the kitchenette was very useful. Staff is attentive and nice. We enjoyed our stay
Estada d’1 nit (des. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Estada de 2 nits (des. 2019)

2/10, Horrible

Jan

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Micah

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (oct. 2019)