Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb un gimnàs i sauna

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited

Façana frontal de l'allotjament
Estudi executiu, sauna (in-room steam bath) | Cuina privada | Frigorífic, microones, placa de cuina i rentaplats
Piscina coberta
Caixa forta a l'habitació i escriptori
Esmorzar diari d'estil bufet (1200 PHP per persona)

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Cuina
  • Banyera d’hidromassatge
  • Bar
  • Aparcament disponible
  • Piscina
  • S’admeten animals

Opcions d’habitació

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
17 ADB Avenue Ortigas Center, (Topaz Road Entrance), Pasig, Manila, 1600

Què hi ha als voltants

  • SM Megamall - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Robinsons Galleria Mall - 5 minuts a peu - 0.4 km
  • Shangri-La Mall - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Centre Comercial Greenhills - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Coliseu Smart Araneta - 6 minuts en cotxe - 4.3 km

Com moure’s per la zona

  • Manila Santa Mesa Station: 10 min en cotxe
  • Ortigas Avenue Station: 9 min a peu
  • Aeroport Internacional de Manila-Ninoy Aquino (MNL): a 39 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬4 minuts a peu
  • ‪The Nostalgia Dining Lounge - ‬1 minuts a peu
  • ‪Toby's Estate - ‬4 minuts a peu
  • ‪Saladstop - ‬4 minuts a peu
  • ‪Jarret`S Food Services - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited

Hotel de luxe a prop de SM Megamall
A Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited t'esperen un jardí, servei de bugaderia i tintoreria i un bar. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna o la banyera d'hidromassatge i dona't el gust amb un massatge. El restaurant de les instal·lacions, Nostalgia Lounge & Bar, ofereix esmorzars, dinars, sopars i hora feliç. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un gimnàs a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina coberta
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i aparcament (de pagament)
  • Servei de cangur (de pagament), magatzem d'equipatge i ascensor
  • Sala de banquets, ordinadors disponibles i servei de recepció obert les 24 hores
  • A les opinions dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 229 habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils, així com altres detalls, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Reciclatge, bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i bidets
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, cuines i frigorífics

Idiomes

Anglès i filipí.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi (recàrrec)

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament a les instal·lacions (recàrrec)
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 06:00 a 10:30 de dilluns a divendres i de 06:00 a 11:00 els caps de setmana: 1200 PHP per adult i 600 PHP per nen
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Nostalgia Lounge & Bar
  • Nostalgia Lounge & Bar

Activitats

  • Centre de benestar
  • Piscina coberta
  • Piscina d'hidromassatge
  • Sauna

Per a famílies

  • Cuina a l'habitació
  • Frigorífic a l'habitació
  • Microones a l'habitació
  • Piscina coberta
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • 9 sales de reunions
  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Hort
  • Jardí

Spa

  • Massatges suecs
  • Sala de tractaments

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Piscina accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 41 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Construït l'any 2009
  • Energia 100 % renovable
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de banquets
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Bidet
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor LCD amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Cuina
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic
  • Microones
  • Placa de cuina
  • Rentaplats
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 2000 PHP per allotjament per estada (6500 PHP com a màxim per estada).
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 34 kg per animal de companyia)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 11 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 PHP per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 2000 PHP per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 PHP per adult i 600 PHP per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1750 PHP per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1750 PHP només l'anada (fins a 11 anys).
  • Càrrec per animals de companyia: 2000 PHP per allotjament, per estada (màxim 6500 PHP per estada).
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 PHP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Joy-Nostalg Center
Joy-Nostalg Oakwood
Oakwood Premier Joy-Nostalg
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Hotel
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Hotel Pasig
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Pasig
Oakwood Premier Manila
Joy Nostalg Hotel Manila Pasig
Joy Nostalg Hotel Manila
Joy Nostalg Manila Pasig
Joy Nostalg Manila
Joy Nostalg Hotel Manila Managed AccorHotels Pasig
Joy Nostalg Manila Managed AccorHotels Pasig
Joy Nostalg Manila Managed AccorHotels
Joy Nostalg Hotel Suites Manila Managed by AccorHotels

Preguntes freqüents

Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta.

Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited accepta animals de companyia?

Sí, aquest allotjament admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 34 kg cadascun. Es cobra una taxa de 2000 PHP per allotjament i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited?

Hi ha aparcament disponible per una taxa. Hi ha places d'aparcament limitades a disposició dels clients.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited?

Registre de sortida: migdia.

Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 1750 PHP per vehicle.

On es troba Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited?

Aquest hotel de luxe es troba a Ortigas Center i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Seu del Banc Asiàtic de Desenvolupament i SM Megamall. El Podium i Robinsons Galleria Mall també són a menys de 5 min. Ortigas Avenue Station és a 9 min a peu i Shaw Boulevard Station, a 15 min.

Opinions: Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 272 de 463 opinions
Puntuació 8: Bo. 141 de 463 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 22 de 463 opinions
Puntuació 4: Deficient. 12 de 463 opinions
Puntuació 2: Horrible. 16 de 463 opinions

9,2/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

8,2/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Walaimas

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great hospitality
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Charles

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

KEON TAEK

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

조식이 정말 훌륭한 호텔

아침식사가 정말 훌륭합니다. 루프탑에서의 경치도 좋았구요. 주변에 한인식당, 한인마트가 있어서 간단한 식사하기 좋았습니다.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Søren

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Aaron

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 13 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Liza

Estada de 28 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

SEUNGHYUN

Estada de 4 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Liza

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Patrick

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great service during check in and check out. The frontdesk clerk offered me to upgrade which was a great option for me as we liked the room so much and he offered the Accor membership which I’ve considered also.
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

SHOGO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 4 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Reina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

John

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent hotel!
Estada de 4 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Sharon

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simply wonderful. I couldn’t ask for more ! Thanks Joy Nostalg for making my stay memorable:)
Estada de 2 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

nash

Estada d’1 nit (jul. 2024)

6/10, Acceptable

Ma Fatima

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Booked the one bedroom suite, big room, however, furniture and fixtures needs updating
Estada de 8 nits (juny 2024)

4/10, Deficient

Jess Brady

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room needs upgrade and reno....
Estada de 16 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Benjamin

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Feel’s like I’m in New York City , Property was very nice
Estada de 16 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Frances

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The location, free breakfast option and staff were all excellent. Although the rooms, since it's condo style, they could've added other necessary items like paper towels, paper napkins and also additional outlets for charging electronics. If they don't want to use plugs, the lamps should at least have a usb port where we could charge our phones while we sleep. I had to move some furnitures so I could access the plug to charge my phone while I sleep. Also, the room spray that they use in the lobby doesn't smell inviting. It smells of old people, they need to use a diffuser with a scent that's inviting rather than nauseating. Other than that, I couldn't have chosen a better place to stay while I was in Manila. Thank you
Estada de 3 nits (maig 2024)

8/10, Bo

BT

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Room temperature breakfast spread

Hmmm simple, clean room, friendly staffs but the food for breakfast are all left to room temperature for most of the days,….. hope they could do something, the wax for the heating finished and wasn’t replaced. A very big discount to the hotel.
Room view
Spacious room
Spacious room
Breakfast spread was good but all the food is in room temperature
Estada de 4 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Justin

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great staff, Excellent experience
Estada de 4 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Aaron

Estada de 7 nits (març 2024)

10/10, Excel·lent

Maria Yvette

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
King was very helpful.Check in process was so smooth.He made sure we have everything we need.
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

John

Estada de 11 nits (febr. 2024)

8/10, Bo

Rebecca

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It is a walking distance to the mall
Estada de 3 nits (gen. 2024)

2/10, Horrible

Romulo

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (gen. 2024)