Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited
Hotel de luxe amb un gimnàs i sauna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17 ADB Avenue Ortigas Center, (Topaz Road Entrance), Pasig, Manila, 1600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Crowne Plaza Manila Galleria by IHG
Crowne Plaza Manila Galleria by IHG
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 753 opinions
Preu actual: 102 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 2000 PHP per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 PHP per adult i 600 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1750 PHP per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1750 PHP només l'anada (fins a 11 anys).
- Càrrec per animals de companyia: 2000 PHP per allotjament, per estada (màxim 6500 PHP per estada).
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Joy-Nostalg Center
Joy-Nostalg Oakwood
Oakwood Premier Joy-Nostalg
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Hotel
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Hotel Pasig
Oakwood Premier Joy-Nostalg Center Manila Pasig
Oakwood Premier Manila
Joy Nostalg Hotel Manila Pasig
Joy Nostalg Hotel Manila
Joy Nostalg Manila Pasig
Joy Nostalg Manila
Joy Nostalg Hotel Manila Managed AccorHotels Pasig
Joy Nostalg Manila Managed AccorHotels Pasig
Joy Nostalg Manila Managed AccorHotels
Joy Nostalg Hotel Suites Manila Managed by AccorHotels
Preguntes freqüents
Opinions: Joy Nostalg Hotel and Suites Manila Managed by The Ascott Limited
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
3 de març de 2025
Charles
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
KEON TAEK
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
조식이 정말 훌륭한 호텔
KEON TAEK
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Søren
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Søren
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aaron
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aaron
Estada de 13 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Liza
7 de febr. de 2025
Liza
Estada de 28 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SEUNGHYUN
25 de gen. de 2025
SEUNGHYUN
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Liza
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liza
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge de negocis, Viatge en família
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
SHOGO
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SHOGO
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Reina
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reina
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en família amb nens petits
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sharon
Viatge en família
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
nash
23 de jul. de 2024
nash
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Ma Fatima
Viatge en família
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ma Fatima
Estada de 8 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Jess Brady
1 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jess Brady
Estada de 16 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge en parella
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 16 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Frances
Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frances
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
BT
Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Room temperature breakfast spread




BT
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge en parella
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Aaron
6 d’abr. de 2024
Aaron
Estada de 7 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Yvette
Viatge en família
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Yvette
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
John
14 de febr. de 2024
John
Estada de 11 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Rebecca
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 3 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Romulo
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Romulo
Estada de 3 nits (gen. 2024)