Hotel La Corona Manila
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Parc de Rizal
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Corona Manila





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
També et pot agradar

Sheraton Manila Bay
Malate
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 150 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1166 M.H. Del Pilar St cor. Arquiza St, Ermita, Manila, 1000
Sobre aquest allotjament
Hotel La Corona Manila
Allotjaments similars

Cherry Blossoms Hotel
Cherry Blossoms Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 134 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 750 PHP per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Corona Manila
Best Western Hotel Corona Manila
Best Western Hotel Manila
Manila Best Western Hotel
Hotel La Corona Manila Hotel
Hotel La Corona Manila Manila
Hotel La Corona Manila Hotel Manila
Best Western Hotel La Corona Manila
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Corona Manila
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 d’abr. de 2020
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Chris
Viatge en grup
14 de març de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Old, worn out and overpriced
Chris
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
MR, Nebraska
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MR
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Susan
Viatge en grup
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susan
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Olivier
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortable et bien situé
Olivier
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Raymond
Viatge de negocis
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great place to stay
Raymond
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Samuel
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Place to Stay in Manila
Samuel
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Mitsuhide
Viatge en grup
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mitsuhide
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en família
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 15 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
aleem
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aleem
Estada de 3 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
Leizel
Viatge en família
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Leizel
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Anibal
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
It could have been better
Anibal
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Aleem
10 de gen. de 2020
Aleem
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
norihiro
7 de gen. de 2020
very convince
norihiro
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Håkan
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Håkan
Estada de 2 nits (des. 2019)















