Hotel 99 Monumento Caloocan
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Santuari de la Parròquia de la Nostra Senyora de Gràcia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 99 Monumento Caloocan





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Taula de menjador
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

#149 corner Rizal Ave. Ext. & 11th Ave, Grace Park East, Caloocan
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Victoria Court Malabon
Victoria Court Malabon
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
- Servei de recepció obert les 24 hores
7.0 de 10, Bé, 43 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: entre 169 i 199 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de tovalloles: 50 PHP (si ho prefereixen, els clients poden portar les seves).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un sistema de seguretat
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel 99 Monumento Caloocan
99 Monumento Caloocan
99 Monumento
Hotel 99 Monumento
99 Monumento Caloocan Caloocan
Hotel 99 Monumento Caloocan Hotel
Hotel 99 Monumento Caloocan Caloocan
Hotel 99 Monumento Caloocan Hotel Caloocan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 99 Monumento Caloocan
Opinions
6,4
6,2/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Tord Andreas
28 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tord Andreas
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Michael
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Michael
Estada de 4 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Marife
12 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marife
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Kip
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Kip
8/10, Bo
ma. ana
29 de set. de 2023
ma. ana
Estada de 2 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
Roland
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roland
Estada d’1 nit (abr. 2022)
2/10, Horrible
Mico
10 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mico
Estada de 9 nits (jul. 2021)
6/10, Acceptable
TAKANO
Viatge en grup
17 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
TAKANO
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 11 nits (set. 2019)
4/10, Deficient
Benjie
11 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disgusting Room lot of mosquitoes
Benjie
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
marie
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marie
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Kenneth
28 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 5 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Katayama
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
私は快適だと思う
Katayama
Estada de 9 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Gloria
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Standard hotel,the price is cheap!
Gloria
Estada de 6 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Chia
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chia
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Chia
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chia
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
10 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Human Resource manager
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Gary
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
You do not get breakfast as stated with hotels.com
Gary
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Randy, Illinois, USA
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Randy
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Derbi
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Booked for someone else and they were Happy
Derbi
Estada de 2 nits (set. 2018)