Gilmore Tower Suites By SMS Hospitality
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Robinsons Magnolia
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gilmore Tower Suites By SMS Hospitality





Opinions
6,2 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier, 2 dormitoris

Habitació Premier, 2 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
3 dormitoris
2 Banys
Microones
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
2 Dormitoris
Bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
3 Dormitoris
2 Banys
Microones
Carregar totes les fotos de: 2 Bedroom Suite

2 Bedroom Suite
Carregar totes les fotos de: 2 Bedroom Premier

2 Bedroom Premier
3 Bedroom Premier
Carregar totes les fotos de: Three Bedroom Suite

Three Bedroom Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Gilmore Ave. New Manila Quezon City, 2 Gilmore Ave. New Manila Quezon City, Quezon City, NCR, 1112
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Summit Hotel Magnolia
Summit Hotel Magnolia
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.2 de 10, Molt bé, 324 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 1000 PHP per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 300 PHP per animal de companyia per estada.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 PHP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Gilmore Tower Suites By SMS Hospitality Hotel
Gilmore Tower Suites By SMS Hospitality Quezon City
Gilmore Tower Suites By SMS Hospitality Hotel Quezon City
Preguntes freqüents
Opinions: Gilmore Tower Suites By SMS Hospitality
Opinions
6,2
6,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
MYRNA
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MYRNA
6/10, Acceptable
lorena
27 de des. de 2024
lorena
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Randy
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Randy
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
jocelyn
Viatge en família
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Disappointing venue
jocelyn
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
christophe
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christophe
Estada de 5 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Orlando
17 de gen. de 2024
Orlando
Estada de 4 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Mae Voune
28 de des. de 2023
Mae Voune
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Rodjan
Viatge en grup
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodjan
Estada de 4 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Donald
6 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ellyn Joy
4 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ellyn Joy
Estada d’1 nit (set. 2023)
2/10, Horrible
Shawn
Viatge en família
20 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn
10/10, Excel·lent
JOMARI
Viatge en grup
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOMARI
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
ramon daniel
16 de jul. de 2023
ramon daniel
Estada de 2 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
Anna
9 d’abr. de 2023
Anna
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Eloisa
7 de març de 2023
Eloisa
Estada d’1 nit (març 2023)
2/10, Horrible
Emily
22 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
6/10, Acceptable
Gary
Viatge en parella
11 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 5 nits (nov. 2022)
4/10, Deficient
Mylene
Viatge en família
4 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mylene
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
4 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 3 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Korrin
17 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Korrin
Estada d’1 nit (oct. 2021)