Fersal Hotel Neptune Makati
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Greenbelt
Galeria de fotos de l’allotjament Fersal Hotel Neptune Makati





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, 1 llit de matrimoni

Habitació individual Deluxe, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 107 Neptune Street, Bel Air II, Makati, Manila
Sobre aquest allotjament
Fersal Hotel Neptune Makati
Allotjaments similars

Red Planet Makati Avenue Manila
Red Planet Makati Avenue Manila
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.0 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 250 i 500 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 800 PHP per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 650.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Fersal Hotel Neptune
Fersal Hotel Neptune Makati
Fersal Neptune
Fersal Neptune Makati
Fersal Hotel Bel-Air Makati
Fersal Hotel Bel-Air
Fersal Bel-Air Makati
Fersal Bel-Air
Fersal Hotel - Bel-Air Makati, Metro Manila
Fersal Hotel Neptune Makati Metro Manila
Fersal Hotel Bel Air
Fersal Neptune Makati Makati
Fersal Hotel Neptune Makati Hotel
Fersal Hotel Neptune Makati Makati
Fersal Hotel Neptune Makati Metro Manila
Fersal Hotel Neptune Makati Hotel Makati
Preguntes freqüents
Opinions: Fersal Hotel Neptune Makati
Opinions
7,2
Bo
7,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Emy
Viatge en parella, Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emy
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Gary
18 de maig de 2025
Gary
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lailah
Viatge en parella
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lailah
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lailah
Viatge en parella
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lailah
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Roberto
Viatge en grup
9 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 11 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Paul
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Carlos V
19 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos V
Estada de 5 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Akira
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akira
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Josephine
15 d’oct. de 2024
Josephine
Estada de 5 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Sean
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Sean
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
RUBEN II
Viatge en parella
24 de febr. de 2024
RUBEN II
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Larry
Viatge en família
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Larry
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Allan
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Juan Pan
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Juan Pan
Estada de 5 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Warren
1 d’oct. de 2023
Warren
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en grup
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 9 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Gervin
2 d’ag. de 2023
Gervin
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Juan Pan T
5 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
At Fersal
Juan Pan T
Estada de 8 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Ivee
8 de juny de 2023
Ivee
Estada de 3 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Tony
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada de 18 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Rolf
9 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rolf
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Takaaki
8 de jul. de 2022
Takaaki
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Thomas
Viatge en família
18 de març de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Thomas
Estada d’1 nit (març 2022)








