B Hotel Quezon City
Hotel a Ciutat Quezon amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament B Hotel Quezon City





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Habitació superior, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Cortina opaca
Assecador de cabells
Bany privat
Frigorífic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14 Scout Rallos St. Brgy. Laging Handa, Quezon City, 1103
Sobre aquest allotjament
B Hotel Quezon City
Allotjaments similars

Ardenhills Suites
Ardenhills Suites
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 121 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 2000.00 PHP per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 799 PHP per adult i 400 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 PHP per vehicle (2 persones com a màxim).
- Dipòsit pels animals de companyia: 5000 PHP per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 1000 PHP per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
B Hotel Quezon City
B Quezon City
B Hotel Quezon City Hotel
B Hotel Quezon City Quezon City
B Hotel Quezon City Hotel Quezon City
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: B Hotel Quezon City
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
8,6
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Lawrence
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lawrence
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel
Viatge en família
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Michelle
Viatge en grup
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Michelle
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Soichiro
1 de juny de 2025
Soichiro
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Good customer service but…
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Scott
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Scott
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Masao, Irumashi
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masao
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Clémentine
Viatge en parella
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clémentine
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tom
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tom
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Joanne, Granada Hills
Viatge en grup, Viatge en família
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Joanne
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stevlan
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stevlan
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en família
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Shuming
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shuming
Estada de 8 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Joyce
Viatge en parella
3 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Joyce
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Joseph Delgado
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph Delgado
Estada de 4 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
kangtaek
Viatge de negocis
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kangtaek
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Peter Alfred B
9 de jul. de 2024
Peter Alfred B
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
ENG
4 de juny de 2024
ENG
Estada de 3 nits (maig 2024)








