Ginger Mangalore

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Mangaluru amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ginger Mangalore

Porxo
Sala de recepcions
Esmorzar d'estil bufet (de pagament)
Escala
Habitació amb dos llits individuals Deluxe | Caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Servei de neteja
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
27 de set. - 28 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
  • 19 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
  • 19 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
  • 19 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Kottara Chowki Junction, Mangaluru, Karnataka, 575006

Què hi ha als voltants

  • Estadi Mangala - 3 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Centre Comercial Forum Fiza - 8 minuts en cotxe - 7.3 km
  • Platja Panambur - 8 minuts en cotxe - 6.9 km
  • Temple de Mangaladevi - 9 minuts en cotxe - 9.1 km
  • Platja Tannirbhavi - 10 minuts en cotxe - 5.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Surathkal: 16 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Mangaluru (IXE): a 36 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Hotel Sri Krishna Vilasa - ‬14 minuts a peu
  • ‪Kairos - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Uttam Punjabi Dhaba - ‬5 minuts a peu
  • ‪Liquor Lounge - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪Navmi Sai Sandwich Center - ‬2 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Ginger Mangalore

Hotel al districte de negocis
Aprofita que Ginger Mangalore ofereix una cafeteria, serveis de tintoreria o bugaderia i un gimnàs. El restaurant de les instal·lacions, Square Meal, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un centre de negocis a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), premsa gratuïta al vestíbul i ascensor
  • Sales de reunions, sala de recepcions i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Les 79 habitacions ofereixen comoditats com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, frigorífics i cafeteres/teteres

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible: entre 200 i 300 INR per persona
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Square Meal

Activitats

  • Gimnàs

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Sala de recepcions
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 11 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 200 i 300 INR per persona (preu aproximat).
  • S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees may apply to children for items such as bedding and meals and must be paid directly at the hotel.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Ginger Hotel Mangalore
Ginger Mangalore
Mangalore Ginger
Ginger Mangalore Hotel
Ginger Mangalore Hotel
Ginger Mangalore Mangaluru
Ginger Mangalore Hotel Mangaluru

Preguntes freqüents

Ginger Mangalore accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Ginger Mangalore?

Amb data 22 de set. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Ginger Mangalore el dia 27 de set. de 2025 són d'almenys 27,38 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Ginger Mangalore?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ginger Mangalore?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Ginger Mangalore?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Opinions: Ginger Mangalore

Opinions

6,4
Puntuació 10: Excel·lent. 5 de 58 opinions
Puntuació 8: Bo. 20 de 58 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 18 de 58 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 58 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 58 opinions

6,6/10

Neteja

7,0/10

Personal i servei

5,0/10

Comoditats

6,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Arun

Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Henry

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
The bathroom was not clean but overall the room was fine
Estada d’1 nit (des. 2024)

4/10, Deficient

yasmin

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bad Condition

We had stayed for 2 nights at Ginger in Mangalore. The service staff was not at all trained or are just lazy. The Housekeeping did not even bother to wash or replace coffee mugs and glasses. Even used towels were taken from the room but not replaced. Inspite of telling the reception to send the clean towels they never came. The condition of the bathroom was bad. The basin had a crack and the WC was stained. Not at all worth for the rates we paid for a night. The towels and the sheets look Worn out and they desperately need to replaced.
Estada de 2 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

Karthi

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I booked a hotel through this platform, received confirmation, and traveled 14 hours with my family, including two kids, only to find out upon arrival late at night that the hotel had canceled the booking. No notification was provided about the cancellation, leaving us stranded and extremely distressed. Such a lack of communication is unacceptable. Please improve your processes to avoid putting customers in such terrible situations.
Estada de 2 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

Sunil

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It's not value for money. Dirty, bathrooms not clean, rooms smelling dampness and beds made of bad wood, not enough parking space
Estada de 2 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Venkat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
could have more variety food. Require better cleanliness
Estada d’1 nit (juny 2024)

2/10, Horrible

Pradeep

Estada de 2 nits (abr. 2024)

6/10, Acceptable

Sreekumar

Viatge de negocis
Toilets not so clean. Bed sheets could have been more fresh and clean. No dental and shaving kit. No phone number mentioned anywhere for reception.
Estada d’1 nit (abr. 2024)

4/10, Deficient

Chethan

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Staff not able to help immediately..they don't have Alternate options to if rooms have any problems. AC was horrible..sound not able to sleep
Estada de 2 nits (gen. 2024)

4/10, Deficient

Naveen

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2024)

6/10, Acceptable

Toswyn Joseph

Estada d’1 nit (des. 2023)

6/10, Acceptable

SACHIN

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was ok but not as expected from Ginger brand. Rooms are small and not comfortable. Service is good. Cleanliness can be improved. Location is good.
Estada de 2 nits (des. 2023)

10/10, Excel·lent

krishnan

Estada d’1 nit (set. 2023)

6/10, Acceptable

Srinivas

Estada d’1 nit (maig 2023)

4/10, Deficient

??

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2023)

10/10, Excel·lent

Krishna

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Towels and bathrooms could be a bit more clean.
Estada de 2 nits (març 2023)

6/10, Acceptable

Praneeth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats

2/10, Horrible

Puneeth

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
They didn't give me a room in spite of having confirmed booking with my family. Resaon was given to me that I belong to mangalore. People who are 100 to 150 km radius were not allowed to take the room in Hotel ginger. Worst experience for me. I told them it's for the family not a bachelor. Staff are rude. Staff told me any local ID proof we will accept for booking. What do you mean by local ID proof? I am not understanding. Zero stars from my side.
Estada d’1 nit (nov. 2022)

8/10, Bo

viji, cupertino

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Acceptable degree of quality given price
Estada d’1 nit (abr. 2022)

6/10, Acceptable

KSHAMA

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei

Can do with a makeover and some investment

Condition of the property was not as expected from a chain hotel, even if it is a budget chain. There was a peculiar smell from the AC unit, which was also very noisy (Voltas, brand owner same as owner of the hotel!) However, the staff was very polite, helpful and hospitable
Estada d’1 nit (abr. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2020)

10/10, Excel·lent

Adish

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2019)

6/10, Acceptable

Pradhyum

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Efficient business hotel

very affordable hotel business hotel, but the upkeep is quite poor. Hospitable staff
Estada d’1 nit (des. 2018)

8/10, Bo

William

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

8/10, Bo

Joelle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very good value for money

Very friendly and helpful staff, excellent food. Very good value for money.
Estada d’1 nit (febr. 2018)