Taj Mahal Continental Hotel
Hotel a Manaus amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Taj Mahal Continental Hotel





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Getulio Vargas, 741, Centro, Manaus, AM, 69020-010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Amazônia
Rede Andrade Amazônia
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 737 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 10 %
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Taj Continental
Taj Mahal Continental
Taj Mahal Continental Hotel
Taj Mahal Continental Hotel Manaus
Taj Mahal Continental Manaus
Taj Mahal Continental
Taj Mahal Continental Hotel Hotel
Taj Mahal Continental Hotel Manaus
Taj Mahal Continental Hotel Hotel Manaus
Preguntes freqüents
Opinions: Taj Mahal Continental Hotel
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Naiana
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo-benefício
Naiana
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Leandro França de
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Leandro França de
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
CELIA R C
13 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CELIA R C
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
JOAO
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
JOAO
Estada de 8 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Kerli
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lugar muito mal cuidado
Kerli
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ederson
5 de març de 2025
Ederson
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristina
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
JOSE ANTONIO, QUERETARO
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE ANTONIO
Estada de 13 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Aluizio
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom.
Aluizio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Surpreendeu positivamente, vou voltar!!
Paulo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dilce
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dilce
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Natacha
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natacha
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcosvz
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ê um hotel tradicional, com bom custo beneficio.
Marcosvz
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Hávila
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa experiência, mas com detalhes a melhorar
Hávila
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Paulo
Viatge de negocis
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
João
20 de des. de 2024
João
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Cleomar
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Estadia a trabalho
Cleomar
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Priscila
17 de des. de 2024
Priscila
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUIM
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Perla
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perla
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Paulo
Viatge en família
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Wagner
23 de nov. de 2024
Wagner
Estada d’1 nit (nov. 2024)