Taj Mahal Continental Hotel
Hotel a Manaus amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Taj Mahal Continental Hotel





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Getulio Vargas, 741, Centro, Manaus, AM, 69020-010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rede Andrade Amazônia
Rede Andrade Amazônia
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 690 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 10 %
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Taj Continental
Taj Mahal Continental
Taj Mahal Continental Hotel
Taj Mahal Continental Hotel Manaus
Taj Mahal Continental Manaus
Taj Mahal Continental
Taj Mahal Continental Hotel Hotel
Taj Mahal Continental Hotel Manaus
Taj Mahal Continental Hotel Hotel Manaus
Preguntes freqüents
Opinions: Taj Mahal Continental Hotel
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ederson
5 de març de 2025
Ederson
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristina
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
JOSE ANTONIO, QUERETARO
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSE ANTONIO
Estada de 13 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Aluizio
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom.
Aluizio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Surpreendeu positivamente, vou voltar!!
Paulo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dilce
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dilce
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Natacha
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natacha
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcosvz
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ê um hotel tradicional, com bom custo beneficio.
Marcosvz
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Hávila
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa experiência, mas com detalhes a melhorar
Hávila
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Paulo
Viatge de negocis
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
João
20 de des. de 2024
João
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Cleomar
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Estadia a trabalho
Cleomar
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Priscila
17 de des. de 2024
Priscila
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUIM
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Perla
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perla
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Paulo
Viatge en família
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Wagner
23 de nov. de 2024
Wagner
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Luciana
18 de nov. de 2024
Luciana
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
rafael
8 de nov. de 2024
rafael
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Marco
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Tarcisio
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melhor relação custo-benefício da cidade
Tarcisio
Estada de 9 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marilene
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marilene
Estada d’1 nit (oct. 2024)