Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Al Safir Hotel & Tower





VIP Access
Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 89 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

The Ritz-Carlton, Bahrain
Seef
- Platja privada
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
9.4 de 10, Excepcional, 251 opinions
Preu actual: 320 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Building 670, Road 2411, Block 324, PO BOX: 55222, Manama
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Arman Hotel Juffair Mall
Arman Hotel Juffair Mall
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
7.6 de 10, Bé, 121 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 4.50 BHD per adult i 2.2 BHD per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 7 BHD per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-20:00.
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Al Safir
Al Safir Hotel
Al Safir Hotel & Tower
Al Safir Hotel & Tower Manama
Al Safir Hotel Tower
Al Safir Tower
Al Safir Tower Manama
Hotel Al Safir
Safir Tower
Al Safir Hotel & Tower Bahrain/Manama
Al Safir Hotel And Tower
Al Safir Hotel Tower Manama
Al Safir Hotel
Al Safir Hotel Tower
Al Safir Hotel & Tower Hotel
Al Safir Hotel & Tower Manama
Al Safir Hotel & Tower Hotel Manama
Preguntes freqüents
Opinions: Al Safir Hotel & Tower
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
FIRAS
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
FIRAS
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Abdulla
Viatge de negocis
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdulla
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mishel, Great Neck
Viatge de negocis
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mishel
Estada de 7 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Abdurazak
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdurazak
Estada de 5 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
ALI
16 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALI
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Karolina
Viatge de negocis
8 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Karolina
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Axel Omar
23 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Axel Omar
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
John
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
John
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Alan
30 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Al Safir Hotel.
Alan
Estada de 13 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Mohammad
25 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SAVE YOUR MONEY - GO TO A BETTER HOTEL
Mohammad
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Serag
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Business trip
Serag
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
1 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Osama
11 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osama
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Mohammad
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luxury
Mohammad
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Ahmed
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Ahmed
20 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Mohammad
15 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammad
10/10, Excel·lent
Faisal
10 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
إقامة ممتعه
Faisal
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Facilities at hotel not as expected.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good central location.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2018)
8/10, Bo
Ahmed
7 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada d’1 nit (febr. 2018)
4/10, Deficient
KSA4awhile, Jubail
30 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would never go back
KSA4awhile
Estada de 3 nits (des. 2017)