Hotel Le Val Fayt
Hotel a Manage amb sauna i serveis de spa
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Val Fayt





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue de la Croyere 21, Fayt-lez-Manage, Manage, 7170
Sobre aquest allotjament
Hotel Le Val Fayt
Allotjaments similars

Tristar
Tristar
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 55 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Val Fayt Fayt-lez-Manage
Hotel Val Fayt
Hotel Val Fayt Manage
Hotel Le Val Fayt Hotel
Hotel Le Val Fayt Manage
Hotel Le Val Fayt Hotel Manage
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Le Val Fayt
8,0
Molt bo
8,6
Neteja
7,0
Ubicació
8,4
Personal i servei
6,0
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de maig de 2022
Estada de 2 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
christian
25 de febr. de 2022
christian
Estada d’1 nit (febr. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
1 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Alexandre
Viatge de negocis
23 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandre
Estada d’1 nit (maig 2021)
4/10, Deficient
Thierry
Viatge de negocis
6 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tout change!!!!
Thierry
Estada de 4 nits (maig 2021)
6/10, Acceptable
Thierry
Viatge de negocis
10 de maig de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
A night in a monastery!
Thierry
Estada de 5 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
VALERIE
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Au top.... a refaire sans modération..


VALERIE
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
VALERIE
29 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top




VALERIE
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Thierry
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reposez-vous dans un bel endroit
Thierry
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
marc
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marc
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
marc
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marc
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge de negocis
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
correct
Nicolas
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Marc
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
PHILIPPE
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PHILIPPE
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Werner
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Werner
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
HANS
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une experience à revivre au plus vite!
HANS
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Serge
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Serge
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Veronica
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Veronica
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Daniel
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Stéphane
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphane
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Pasi
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
9
Pasi
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Karim
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karim
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Armando, Vicenza
17 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Armando
Estada de 2 nits (nov. 2018)




