Kyriad Sens
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Catedral de Sens
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kyriad Sens





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 3 llits individuals

Habitació superior, 3 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, diversos llits

Habitació superior, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2022
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route de Troyes, Malay-le-Grand, Yonne, 89100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Sens Hotel
ibis Sens Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 312 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.90 EUR per adult i 6.95 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 35 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 35 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Kyriad Sens Hotel
Kyriad Sens Malay-le-Grand
Kyriad Sens Hotel Malay-le-Grand
Preguntes freqüents
Opinions: Kyriad Sens
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Stéphane
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stéphane
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Azm
Viatge en parella
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Azm
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Monika
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monika
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joop
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joop
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Joseph
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hotel
Joseph
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joop
Viatge de negocis
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joop
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ludivine
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludivine
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thierry
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
pascale
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande
pascale
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
pascale
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pascale
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Laurent
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Dominique
16 de febr. de 2025
Dominique
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xavier
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Xavier
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Driss
14 de febr. de 2025
Driss
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jean pierre
Viatge de negocis
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jean pierre
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Thierry
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francois-Robert
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francois-Robert
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joop
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joop
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CLAUDINE
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
CLAUDINE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel super agréable et calme!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mégane
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un esprit de service extra !
Mégane
Estada d’1 nit (gen. 2025)