Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Malang amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang

Piscina a l'aire lliure
Habitació amb dos llits individuals superior | Caixa forta a l'habitació i escriptori
Vestíbul
S'hi serveixen plats de cuina indonèsia
Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)

Opinions

7,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Piscina
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
El preu actual és de 22 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior

10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
  • 18 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble superior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
  • 18 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. Jenderal Basuki Rahmat No.85-87, Malang, East Java, 65119

Què hi ha als voltants

  • Ajuntament - 7 minuts a peu - 0.7 km
  • Centre Comercial MOG Mall Olympic Garden - 11 minuts a peu - 0.9 km
  • Alun-Alun de la Ciutat - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Gran Carrer Ijen - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Universitas Negeri Malang - 3 minuts en cotxe - 2.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Malang: 12 min a peu
  • Estació de Blimbing: 15 min en cotxe
  • Aeroport de Malang-Abdul Rachman Saleh (MLG): a 32 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Lafayette Coffee & Eatery - ‬1 minuts a peu
  • ‪Benambyar Kajoetangan - ‬2 minuts a peu
  • ‪Warung Sate Gebug - ‬1 minuts a peu
  • ‪Pork & Barrel - ‬2 minuts a peu
  • ‪De Kajoetangan - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang

Hotel a Klojen
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang ofereix comoditats com ara serveis de tintoreria o bugaderia i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar típic de la regió (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i ascensor
  • Sala de banquets, servei de recepció obert les 24 hores i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 156 habitacions ofereixen detalls com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LED amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local de pagament disponible cada dia de 06:00 a 10:00: 60.000 IDR per adult i 30.000 IDR per nen
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Brawijaya

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure
  • Rentadora i assecadora a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • Sala d'ordinadors

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Rentadora i assecadora
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:30.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 60000 IDR per adult i 30000 IDR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 IDR per vehicle només l'anada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat
Whiz Prime Basuki Rahmat Malang
Whiz Prime Basuki Rahmat
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Hotel
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Malang
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Hotel Malang
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang CHSE Certified

Preguntes freqüents

Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang?

Amb data 27 de set. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang el dia 28 de set. de 2025 són d'almenys 22,44 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang?

Registre de sortida: 11:30.

Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 150000 IDR per vehicle.

On es troba Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang?

Aquest hotel es troba a Klojen i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Patrimoni Kampoeng Kajoetangan, Brawijaya Edupark i Mercat Senggol. Mercat de Flors i Alun-Alun Tugu Malang també són a menys de 10 min. Estació de tren de Malang és a 12 min a peu.

Opinions

Opinions: Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang

7,8

Bo

7,2

Neteja

8,0

Ubicació

8,2

Personal i servei

7,0

Respecte al medi ambient

7,0

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 19 opinions
Puntuació 8: Bo. 11 de 19 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 19 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 19 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 19 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Andrias

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Comoditats
I like it. It is worth of my money. I will come back
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Dewi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good breakfast
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

Owen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

4/10, Deficient

Aasiyah

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was very dated, desperately needs renovation. Pool area is cute and breakfast had decent options. The bedroom and bathroom were unclean, with stains, dust and just generally old and not comfortable.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (set. 2024)

4/10, Deficient

Norio

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
隣室の物音が丸聞こえでうるさい。明け方まで眠れなかった。
Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Robert

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
A good hotel with standards that meet expectations. Added bonus is the view from the higher floors. Would definitely stay again especially at a discounted rate if available.
Estada de 4 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent service, great breakfast

The hotel was modern, very clean, and the service was excellent. We arrived at 10 AM - more than four hours before check in time - and were able to leave our bags at the desk while we explored a bit. When we came back at noon we figured we were still too early so we just sat in the lobby to wait. Then, one of the front desk staff approached us and gave us the key to our room without us even having to ask! The buffet breakfast was also delicious and changed daily. We loved the 6th-floor pool with views of great city too. Plus, it was an easy walk from the train station.
Estada de 2 nits (març 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

baik

baik
Estada d’1 nit (febr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Estada de 4 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Mauvais

J'ai fait plusieurs reddoorz et c'est le pire, l'enregistrement pas prêt du tout la place est dure à trouver et la senteur se l'eau de la douche.. tu ne sais pas si tu te laves ou si tu te sali encore plus...
Estada d’1 nit (gen. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good

Good
Estada de 2 nits (gen. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2018)

8/10, Bo

Made, Jakarta

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I like the location, comfort room, relatively new hotel. But the BF not many choices ... so ... the value of money in this hotel not good ya
Estada d’1 nit (nov. 2018)

8/10, Bo

hsueh ching

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

乾淨便利的住宿飯店

住宿的房間剛好在餐廳下方,很早就會有機器的運作聲音,會有點吵。飯店附近有家按摩店,還不錯.走路約10分鐘的路程有超市及大型購物中心. 早餐可選擇的東西很少,不推薦。
Estada d’1 nit (oct. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

New hotel in the heart of the city

I kind of set my expectation in the beginning of the trip, so wasn’t surprised with the hotel. Although a swimming pool makes a nice touch. The room was a bit small to put luggages for 2 people, however comfy bed and not to mention it’s located right in the middle of the city. Highly recommend!
Estada de 2 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

made, jakarta

Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Location of the hotel in the middle of the city

The floor is not clean enough Lot of the ANT in the floor and in the bed ... make scary to sleep ( they / the ant could be entering the hear or nose ) it is dangerus if lot of antnin the room
Estada d’1 nit (oct. 2018)

8/10, Bo

Anthony

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2018)

6/10, Acceptable

Raissa, Jakarta

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good

Lokasi strategis,deket alun2,toko oen,gereja katedral. Kalau laper tengah malem ada McD di dekatnya sekitar 300meter Staff hotel ramah,kolam renang agak sempit, breakfast so so,gak banyak pilihan makanan but it’s ok buat isi perut. overall ok.
Estada de 3 nits (febr. 2018)