Galeria de fotos de l’allotjament Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 22 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Jenderal Basuki Rahmat No.85-87, Malang, East Java, 65119
Sobre aquest allotjament
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang
Allotjaments similars

Ibis Styles Malang
Ibis Styles Malang
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 115 opinions
Preu actual: 25 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 60000 IDR per adult i 30000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat
Whiz Prime Basuki Rahmat Malang
Whiz Prime Basuki Rahmat
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Hotel
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Malang
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Hotel Malang
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang
7,8
Bo
7,2
Neteja
8,0
Ubicació
8,2
Personal i servei
7,0
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dewi
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dewi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Owen
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Owen
4/10, Deficient
Aasiyah
Viatge en grup
10 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aasiyah
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Norio
15 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norio
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent service, great breakfast
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
baik
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauvais
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Made, Jakarta
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Made
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
hsueh ching
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
乾淨便利的住宿飯店
hsueh ching
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
New hotel in the heart of the city
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
made, jakarta
15 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Location of the hotel in the middle of the city
made
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Anthony
19 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Raissa, Jakarta
6 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Raissa
Estada de 3 nits (febr. 2018)