Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Same Hotel Malang





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Premier

Habitació triple Premier
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Patimura no. 19, Malang, East Java, 65111
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Same Hotel Malang
Same Malang
Same Hotel Malang Hotel
Same Hotel Malang Malang
Same Hotel Malang Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: Same Hotel Malang
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
SK
27 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SK
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
SALWAH
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
SALWAH
Estada de 8 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
ISIDRO
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ISIDRO
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
madedwija, jakarta
16 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Limited parking lot
madedwija
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Allan
4 de set. de 2018
Good hotel to stay again
Allan
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Hiromi
6 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
普通
Hiromi
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Putri, jakarta
24 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Putri
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nette driepersoonskamers
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de maig de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Fasilitas hotel kurang.
Viatger verificat
8/10, Bo
Yuni, Jakarta
25 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice-budget hotel
Yuni
8/10, Bo
Yuni, Jakarta
20 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and clean hotel. Helpful staffs.
Yuni
8/10, Bo
Kyi Phyu
2 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenient and clean hotel with friendly staffs
Kyi Phyu
8/10, Bo
Juliana, Jakarta
18 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliana
8/10, Bo
Tommy, Surabaya
15 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nyaman dan Bersih
Tommy
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Ash, Bkk
6 de jul. de 2016
Average
Ash
8/10, Bo
Rully, Jakarta
21 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
New and Cozy

Rully
8/10, Bo
Dina, Jakarta
3 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and reasonable hotel to stay in Malang
Dina
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We'd stay here again
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great value for money and nice breakfast
Viatger verificat
8/10, Bo
Shella, Surabaya
24 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shella
10/10, Excel·lent
yoshiaki, 北海道
21 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
新しいホテルです
yoshiaki
8/10, Bo
darma, Jakarta
6 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació