Ijen Suites Hotel
Hotel a Malang amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ijen Suites Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior

Habitació júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Ijen Nirwana Raya, Blok A, No 16, Malang, East Java, 94107
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis Styles Malang
Ibis Styles Malang
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 111 opinions
Preu actual: 25 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 91000 IDR per adult i 45000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 350000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ijen Suites Hotel Malang
Ijen Suites Hotel
Ijen Suites Malang
Ijen Suites
Ijen Suites Hotel Hotel
Ijen Suites Hotel Malang
Ijen Suites Hotel Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: Ijen Suites Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sophia
Viatge en família
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophia
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Andeol
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andeol
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Penille
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Personalet og morgemmaden trækker ned
Penille
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ida
Viatge en família
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ida
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Emery
Viatge de negocis
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emery
Estada de 6 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Panji
Viatge en família
18 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tolles Hotel!!!
Panji
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Aldo
27 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aldo
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Bryant
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing
Bryant
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Doddy
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doddy
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Sudrazat
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sudrazat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Sudrazat
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sudrazat
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
William
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Chih chiang
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chih chiang
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not too bad, great for the area.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 13 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Josef
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josef
Estada de 7 nits (juny 2019)
8/10, Bo
roger
28 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel outside main cbd
roger
Estada de 4 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
AKIHIKO
25 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIHIKO
Estada de 6 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Suprihatin
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suprihatin
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
erik
28 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great holiday exp with family
erik
Estada de 3 nits (des. 2018)