Ibis Styles Malang
Hotel a Malang amb servei de recepció les 24 hores i piscina coberta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Styles Malang





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 llits dobles

Habitació familiar, 2 llits dobles
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan S Parman 45, Blimbing, Malang, East Java, 65125
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swiss-Belinn Malang
Swiss-Belinn Malang
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 109 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 48 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 91000 IDR per adult i 50000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200000 IDR per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 250000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-17:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Styles Hotel Malang
Ibis Styles Malang
Ibis Styles Malang Hotel
Ibis Styles Malang Hotel
Ibis Styles Malang Malang
Ibis Styles Malang Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Styles Malang
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Junwei
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Junwei
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Karen
Viatge en parella
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
dimas putra
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dimas putra
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Harold
Viatge en família
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mattheus Hendrik
Viatge de negocis, Viatge en grup
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mattheus Hendrik
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Anindya
Viatge en família
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok for short trip

Anindya
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Laura
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
JOYCE, Queens
Viatge en família amb nens petits
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOYCE
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
AGUS
12 de jul. de 2024
AGUS
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Eun
3 de juny de 2024
Eun
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Ching
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ching
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Abraham
Viatge en família
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abraham
Estada de 2 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
Yuwanta
30 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuwanta
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Donna
Viatge en grup
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donna
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Mohamad Riduan
Viatge en família
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamad Riduan
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Ginna
Viatge en família
9 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ginna
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Dillon
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay overall
Dillon
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Ahmad
28 de febr. de 2023
Ahmad
Estada de 2 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Nyoman
21 de febr. de 2022
Nyoman
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
27 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor cleanlines issue.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Roni
10 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel
Roni
Estada de 4 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Ach
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ach
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Ach
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tempat yg menyenangkan
Ach
Estada d’1 nit (jul. 2020)