Grand Cakra Hotel
Hotel a Malang amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Cakra Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Club

Habitació doble Club
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Club

Habitació amb dos llits individuals Club
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Green Boulevard No,2, Kota Araya, Malang, East Java, 65125
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis Styles Malang
Ibis Styles Malang
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 112 opinions
Preu actual: 25 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 110000 IDR per adult i 55000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500000 IDR per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 250000 IDR només l'anada (entre 5 i 12 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-18:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Horison Ultima Malang Hotel
Grand Cakra Hotel Malang
Horison Ultima Hotel
Grand Cakra Malang
Grand Cakra
Grand Cakra Hotel Hotel
Grand Cakra Hotel Malang
Grand Cakra Hotel Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Cakra Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Teguh
Viatge en grup
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teguh
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Hana
6 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hana
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Edhy
Viatge en família
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel kereeen ...!
Edhy
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Line
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
À recommander
Line
Estada de 7 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Bianca, Montréal
16 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bianca
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
JEFFREY SETIABUDI
28 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Menginap di Pemumahan lengkap dg mallnya
JEFFREY SETIABUDI
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bagus rekomendasi
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Geir, Kongsberg
17 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geir
Estada de 3 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2017)
4/10, Deficient
maurice , Den Haag
27 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Niet aan te raden
maurice
Estada de 5 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Douglas
27 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Place in Malang
Douglas
8/10, Bo
Erika
16 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Hotel dekat dengan kota
Erika
6/10, Acceptable
Lisafah
12 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Breakfast coba diperbaiki
Lisafah
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cukup Bersih dan Nyaman
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
First time @ Malang
Viatger verificat
8/10, Bo
Ben, Singapore
9 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malang Business Trip
Ben
8/10, Bo
Pandu, Surabaya
4 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pandu
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
rini oktaviani
25 de juny de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
rini oktaviani
Últimes tendències a Expedia
Hotels