Good2Stay Hotel
Hotel a Malacca i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Megacentre Dataran Pahlawan Melaka
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Good2Stay Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15, Jalan PM 5, Plaza Mahkota, Malacca City, Malacca, 75000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hatten Hotel Melaka
Hatten Hotel Melaka
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10.00 MYR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10.00 MYR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Good2Stay Hotel Hotel
OYO 44108 GOOD 2 STAY HOTEL
Good2Stay Hotel Malacca City
Good2Stay Hotel Hotel Malacca City
Preguntes freqüents
Opinions: Good2Stay Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
SATORU
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
SATORU
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Allen
Viatge de negocis
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
The location still okay.
Allen
Estada d’1 nit (gen. 2024)
4/10, Deficient
Elena
11 de des. de 2023
Elena
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Chiou Tia
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Chiou Tia
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
TOKOI
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOKOI
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Choi
29 de des. de 2022
Choi
Estada de 7 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Boniran
28 de des. de 2022
Boniran
Estada d’1 nit (des. 2022)
2/10, Horrible
TOSHIO
Viatge en família
10 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TOSHIO
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
allan
Viatge en parella
11 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
allan
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Aitee
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aitee
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Wan Ahmad Kamil
Viatge en família
29 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very central location
Wan Ahmad Kamil
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
najla
Viatge en grup
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
najla
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
W, 日本
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
W
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Esther Dau
Viatge en família
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esther Dau
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Shinji, 福岡
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinji
Estada de 2 nits (oct. 2019)