Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Noble Resort Hotel Melaka





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Executive King Room

Executive King Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Executive King Suite

Executive King Suite
Carregar totes les fotos de: Superior King Room

Superior King Room
Carregar totes les fotos de: Executive Premier King

Executive Premier King
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 1a Jalan Melaka Raya 2, Malacca City, Malacca, 75000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hatten Hotel Melaka
Hatten Hotel Melaka
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50 MYR per nit
- Dipòsit de servei de neteja de 250 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 42.4 MYR per adult i 21.20 MYR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300 MYR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 84.8 MYR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Els menors de 18 anys no poden accedir a la piscina o a les instal·lacions de fitnes, mentre que els menors de 18 anys només poden accedir a la piscina amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Novotel Melaka Hotel Malacca
Novotel Melaka Hotel
Novotel Melaka Malacca
Novotel Melaka
Novotel Melaka
Noble Melaka Malacca City
Noble Resort Hotel Melaka Hotel
Noble Resort Hotel Melaka Malacca City
Noble Resort Hotel Melaka Hotel Malacca City
Preguntes freqüents
Opinions: Noble Resort Hotel Melaka
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
24 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Tin I
25 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tin I
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Kelvin
Viatge de negocis
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
average stay
Kelvin
Estada de 3 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Helen
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Helen
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Lau
Viatge de negocis
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lau
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Yeo
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yeo
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Pei Mei
Viatge en família
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pei Mei
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Maurice, Melaka
Viatge en grup
17 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurice
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Kay Wee
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Kay Wee
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
T. Blake
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
T. Blake
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Hin Kon
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hin Kon
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Chew Seng
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei


Chew Seng
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Tan
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Tyrone
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tyrone
Estada de 8 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Md, Singapore
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Md
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Yue
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yue
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Gabriel Tan
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel Tan
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Amran
Viatge en família
29 de des. de 2019
Amran
Estada de 3 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets