Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 15 €
taxes i impostos inclosos
22 de set. - 23 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Deluxe Double Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar es troba a Makassar, al centre i a prop de la platja. Fort Rotterdam i Monument Mandala són alguns dels punts d'interès de la regió; també pots anar de compres per Mall Ratu Indah i Centre Comercial Panakkukang.

Jalan Sultan Hasanuddin No. 4, Makassar, South Sulawesi, 90111
Què hi ha als voltants
- Fort Rotterdam - 6 minuts a peu - 0.6 km
- Platja de Losari - 8 minuts a peu - 0.7 km
- Port de Makasar - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
- Mall Ratu Indah - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
- Punt Central d'Indonèsia - 5 minuts en cotxe - 3.2 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Rooftop Lounge Aston Hotel - 1 minuts a peu
- Ayam Goreng Sulawesi - 2 minuts a peu
- ON20 Bar & Dining Sky Lounge - 1 minuts a peu
- Kios New Lay - 3 minuts a peu
- Monte Rosa - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar
Whiz Prime Hotel Hasanuddin
Whiz Prime Hasanuddin Makassar
Whiz Prime Hasanuddin
Whiz Prime Hasanuddin Makassar
Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar Hotel
Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar Makassar
Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar Hotel Makassar
Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar CHSE Certified
Preguntes freqüents
Opinions: Whiz Prime Hotel Hasanuddin Makassar
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de des. de 2024
Estada de 8 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
MJGeorge
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MJGeorge
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Girts
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Girts
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Natasya
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natasya
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
Ma Lera
16 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I wouldn't recommend this hotel.
Ma Lera
Estada de 6 nits (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
yulianti
1 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yulianti
8/10, Bo
Daniel Wahyu, Jakarta
29 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay, in centre of Makassar
Daniel Wahyu
8/10, Bo
Leonardo
27 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice 3stars hotel
Leonardo
10/10, Excel·lent
Marnix
11 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marnix
4/10, Deficient
Viatger verificat
10 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Not again
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Hendry, Jakarta
5 de juny de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
The location is close to losari beach
Hendry
8/10, Bo
Pieter, Bali
12 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació