Novotel Makassar Grand Shayla
Hotel per a famílies amb spa complet i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Novotel Makassar Grand Shayla





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 2 llits individuals

Habitació executiva, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble

Habitació Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial

Suite presidencial
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitoris
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit doble

Habitació executiva, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Charil Anwar N 28, Makassar, South Sulawesi, 90115
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Swiss-Belhotel Makassar
Swiss-Belhotel Makassar
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 67 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Novotel Makassar Grand Shayla Hotel
Novotel Grand Shayla Hotel
Novotel Makassar Grand Shayla
Novotel Grand Shayla
Novotel Makassar Grand Shayla Hotel
Novotel Makassar Grand Shayla Makassar
Novotel Makassar Grand Shayla Hotel Makassar
Preguntes freqüents
Opinions: Novotel Makassar Grand Shayla
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Nurwajedi
15 de març de 2024
Nurwajedi
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Hassan
Viatge en família
13 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hassan
Estada de 5 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Patrick
3 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Service and customer care in need. Food not tasty
Patrick
Estada d’1 nit (jul. 2023)
2/10, Horrible
md amin siti noor'ain
Viatge en parella
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
md amin siti noor'ain
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Andrea
23 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super literie! Très bon hôtel
Andrea
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Christian
27 de març de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
2 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
wont choose this hotel again
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Alfred
20 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alfred
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Alfred
20 de juny de 2021
Alfred
Estada d’1 nit (juny 2021)
6/10, Acceptable
Frido Ananta
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay
Frido Ananta
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Fony
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fony
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Samantha
23 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Comfortable Stay
Samantha
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Eden
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eden
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Gang
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gang
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Ludivine
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une nuit à Makassar
Ludivine
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Rusli Hamid
14 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rusli Hamid
Estada de 3 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Muhammad Imam
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammad Imam
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All Good
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
David
6 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice omnfortable hotel
David
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Frederic
2 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very pleasant stay at Novotel Makassar
Frederic
Estada de 3 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2017)