H2 Hotel Mainz
Hotel que admet animals de companyia a Magúncia amb esmorzar gratuït i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament H2 Hotel Mainz





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(34 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Terra tèrmic (bany)
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Terra tèrmic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Terra tèrmic (bany)
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Terra tèrmic
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Terra tèrmic (bany)
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Terra tèrmic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Terra tèrmic (bany)
Un assecador de cabells
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Terra tèrmic
Carregar totes les fotos de: Comfort Double Room

Comfort Double Room
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Bressols gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Comfort Twin Room

Comfort Twin Room
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Bressols gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room

Quadruple Room
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Bressols gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Surprise Room-Room Revealed On Arrival

Surprise Room-Room Revealed On Arrival
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Calefacció
Bressols gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena disponible
Assecador de cabells
També et pot agradar

Holiday Inn - the niu, Mood Mainz by IHG
Hartenberg-Münchfeld
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 661 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rheinalle 46, Mainz, 55118
Sobre aquest allotjament
H2 Hotel Mainz
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Mainz
Leonardo Hotel Mainz
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 839 opinions
Preu actual: 89 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
H2 Hotel Mainz Hotel
H2 Hotel Mainz Mainz
H2 Hotel Mainz Hotel Mainz
Preguntes freqüents
Opinions: H2 Hotel Mainz
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Philipp
Viatge de negocis
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philipp
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
martina
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
martina
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Cary
Viatge en família amb nens petits
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cary
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Joachim, Karlsruhe
Viatge en família
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joachim
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Belinda
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Belinda
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Howard
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Howard
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Andrea
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Wagner
Viatge amb animals de companyia, Viatge en grup, Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wagner
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
T
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
T
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Karin
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karin
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
SATOSHI
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SATOSHI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Josefine
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Josefine
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Åsa
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Åsa
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ruben
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruben
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Bart
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bart
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Kris
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kris
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Meike
Viatge en parella
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Meike
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Morten
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morten
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Susanne
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Roman
Viatge de negocis
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roman
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hiroki
Viatge en família amb nens petits
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2025)













