NH Collection Madrid Abascal
Hotel que admet animals de companyia a Madrid amb un restaurant i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Collection Madrid Abascal





Serveis populars
El preu actual és de 110 €
taxes i impostos inclosos
3 d’ag. - 4 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (View)

Habitació superior (View)
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
8,8 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Only YOU Hotel Atocha
Retiro
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.004 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Jose de Abascal, 47, Madrid, Madrid, 28003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NH Madrid Zurbano
NH Madrid Zurbano
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 719 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
3 d’ag. - 4 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 13 i 32 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 35 EUR per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 43.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Nh Abascal
Nh Abascal Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel
Collection Abascal Hotel
NH Collection Madrid Abascal
Collection Abascal
Nh Abascal Hotel Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel
NH Collection Madrid Abascal Madrid
NH Collection Madrid Abascal Hotel Madrid
Preguntes freqüents
Opinions: NH Collection Madrid Abascal
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mitsutake
Viatge en família amb nens petits
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitsutake
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Juanma
9 de jul. de 2025
Juanma
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
I Hsin
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I Hsin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie Guzon
Viatge en parella, Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stephanie Guzon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
LAURA
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAURA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvia
Viatge en grup
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario, Bogotá
16 de març de 2025
Mario
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mario, Bogotá
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ozlem
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ozlem
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
LAURA
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAURA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Rui
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Rui
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Jose
Viatge en parella, Viatge de negocis
3 de febr. de 2025
Jose
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
María P
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María P
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
MARCELLA
Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARCELLA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
María P
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María P
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en parella
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 6 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
John
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
GABRIEL
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GABRIEL
Estada de 2 nits (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets