Hostal San Marcos
Hotel a San Martín de la Vega amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostal San Marcos





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació doble (+ extra bed)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació doble
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Palacio de los Duques Gran Meliá - The Leading Hotels of the World
Districte Centro de Madrid
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 794 opinions
Preu actual: 323 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

C/ Jose Azorin 1, San Martin de la Vega, 28330
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hostal San Marcos
Hostal San Marcos
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Sala de jocs
- Servei de recepció obert les 24 hores
7.8 de 10, Bé, 108 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hostal San Marcos
Hostal San Marcos Hotel
Hostal San Marcos Hotel San Martin de la Vega
Hostal San Marcos San Martin de la Vega
Hostal San Marcos Hostel San Martin de la Vega
San Marcos San Martin de la Vega
San Marcos San Martin la Vega
Hostal San Marcos Hotel
Hostal San Marcos San Martin de la Vega
Hostal San Marcos Hotel San Martin de la Vega
Preguntes freqüents
Opinions: Hostal San Marcos
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
OQ
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agradable estancia cerca madrid
OQ
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Roberto
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Ana Vanesa
30 de set. de 2019
Ana Vanesa
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Alejandro
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Silvana
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvana
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Joana
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel limpo e bem situado
Joana
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Daniel, Valencia
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
27 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
macarena
5 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
macarena
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Jesús
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesús
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Javier
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Javier
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Habitación muy pequeña, personal amable.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
No me gustó
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Eva
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
José Raúl
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ubicación del hotel.
José Raúl
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Juana
16 de set. de 2018
Juana
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Juan Manuel
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Manuel
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Antonio
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Antonio
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Verónica
15 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Verónica
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets