Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Gringo Bill's Boutique Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes a la muntanya

Habitació doble superior, vistes a la muntanya
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, vistes a la muntanya

Habitació triple, vistes a la muntanya
El més destacat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Room Superior with Mountain View

Room Superior with Mountain View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jiron Colla Raymi 104, Machu Picchu, Cusco, 8681
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Santuario Machupicchu
Santuario Machupicchu
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
8.6 de 10, Excel·lent, 97 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 20.00 USD per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 20 USD per allotjament per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 20490904558
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Gringo Bill's Hotel Machu Picchu Pueblo
Gringo Bill's Machu Picchu Pueblo
Gringo Bill's
Gringo Bill's Hotel Machu Picchu
Gringo Bill's Machu Picchu
Gringo Bill's Boutique Hotel Machu Picchu
Gringo Bill's Boutique Machu Picchu
Gringo Bill's Boutique
Gringo Bill's Hotel
Gringo Bill's Boutique
Gringo Bill's Boutique Hotel Hotel
Gringo Bill's Boutique Hotel Machu Picchu
Gringo Bill's Boutique Hotel Hotel Machu Picchu
Preguntes freqüents
Opinions: Gringo Bill's Boutique Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Margarita
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margarita
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vinod
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vinod
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Leticia
Viatge en grup
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leticia
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
RITU
31 de maig de 2025
RITU
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Dubravka
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dubravka
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Linh
17 de maig de 2025
Linh
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
John
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
John
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sofya
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sofya
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pier-Olivier
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pier-Olivier
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Azure
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Azure
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Aftab
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aftab
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Eric P
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric P
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
KAITO
15 de gen. de 2025
KAITO
Estada de 3 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Pavan
Viatge en família
11 de gen. de 2025
Pavan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Reynaldo
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reynaldo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Brent
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brent
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Christin, Nine Mile Falls
Viatge en grup
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Marienela
Viatge en família
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marienela
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessy
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessy
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcela, El Márques
5 d’oct. de 2024
Marcela
Estada de 5 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge en família
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Dulce
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dulce
Estada de 2 nits (set. 2024)