Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lisboa





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-4, Avenida De Lisboa, Macau, MFM
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Venetian Macao
The Venetian Macao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
9.0 de 10, Fantàstic, 1.023 opinions
Preu actual: 165 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000 MOP per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 154 MOP per adult i 154 MOP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 144 MOP per dia (a 260 m i obert les 24 hores).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-22:00.
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lisboa
Hotel Lisboa Macau
Lisboa Hotel
Lisboa Macau
Lisboa Hotel Macau
Lisboa
Hotel Lisboa Hotel
Hotel Lisboa Macau
Hotel Lisboa Hotel Macau
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Lisboa
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de juny de 2025
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Stephen
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Water pressure very low
Stephen
Estada de 7 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
sunny
Viatge en família
9 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sunny
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Kit Cheong
8 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kit Cheong
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
SHIAU-JIUNG
11 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHIAU-JIUNG
Estada d’1 nit (febr. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
29 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
PAULA
Viatge en grup
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULA
Estada de 3 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Thanapat, Thailand
Viatge en grup, Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thanapat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
daebong
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
daebong
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Rui
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modernidade no clássico
Rui
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
King Chung Joseph
Viatge de negocis
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
King Chung Joseph
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
KYOKO
21 de gen. de 2020
KYOKO
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
ChangMin
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋아요~
ChangMin
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
RYUJI
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
カジノ向け旅行者に最適.
RYUJI
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Alex woosik
15 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex woosik
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
CHUN KUEN
Viatge en grup
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUN KUEN
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
bunbun, 大阪市
Viatge en parella
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
bunbun
Estada de 2 nits (gen. 2020)