Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rosa Mar





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Suite, banyera d'hidromassatge (Master)

Suite, banyera d'hidromassatge (Master)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

RUA JESUS SOARES PEREIRA, Macaé, State of Rio de Janeiro, 27923-370
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Royal Urban Macaé Hotel
Royal Urban Macaé Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 339 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- S'aplica un càrrec de la destinació del 10 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 8 anys
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rosa Mar Hotel
Hotel Rosa Mar Macaé
Hotel Rosa Mar Hotel Macaé
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rosa Mar
Opinions
7,6
Bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rosimar
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa
Rosimar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Graciela
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Graciela
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Simone
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Foi uma estádia super tranquila
Simone
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
satisfatório
Paulo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda Regina
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amanda Regina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Cristiane
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristiane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rafael
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um pouco mais de cuidado na limpeza
Rafael
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
ST M
24 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
ST M
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
DEBORA
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Melhorias
DEBORA
Estada de 5 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Jefferson
1 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Péssimo
Jefferson
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa
Paulo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Valéria Cristina dos
Viatge en parella
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valéria Cristina dos
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
abrahão
Viatge en família
23 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
RAZOAVEL
abrahão
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Juan
28 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 3 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Tamiris
5 de març de 2022
Tamiris
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Jean
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada de 2 nits (oct. 2021)
2/10, Horrible
Rafaela
Viatge de negocis
29 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Péssima


Rafaela
Estada d’1 nit (set. 2021)
4/10, Deficient
Juliana
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
péssimo
Juliana
Estada d’1 nit (ag. 2021)
2/10, Horrible
César
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
César
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
EDER
Viatge de negocis
12 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EDER
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Eli
Viatge en família
7 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eli
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Dani
30 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dani
Estada de 4 nits (set. 2020)
8/10, Bo
JANETE
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa opção para lazer ou trabalho.
JANETE
Estada de 3 nits (set. 2020)