Hotel Silky by HappyCulture
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça Bellecour
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Silky by HappyCulture





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, 1 llit individual

Habitació individual econòmica, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Gatsby Hotel & Restaurant by Happyculture
Chassieu
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 706 opinions
Preu actual: 78 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Place Francisque Regaud, Lyon, Rhone, 69002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Phenix Hotel
Le Phenix Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 122 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 59 EUR per vehicle.
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- La caixa forta està disponible a l'habitació per un càrrec addicional.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hôtel Paix
Grand Hôtel Paix Lyon
Grand Paix Lyon
Hotel Silky HappyCulture Lyon
Hotel Silky HappyCulture
Silky HappyCulture Lyon
Silky HappyCulture
Silky By Happyculture Lyon
Hotel Silky by HappyCulture Lyon
Hotel Silky by HappyCulture Hotel
Hotel Silky by HappyCulture Hotel Lyon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Silky by HappyCulture
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
David, Roswell
Viatge en grup
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sophy, Toronto
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophy
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
11 de maig de 2025
Emma
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
John, Costa Mesa
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-Soleil
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Soleil
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sam
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamie
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamie
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bao Chau
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bao Chau
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
David
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Angela
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ariana
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sébastien, Jumièges
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sébastien
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Birchfield
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Birchfield
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Martin
4 de març de 2025
Martin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomas
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claude
28 de febr. de 2025
Hôtel à la hauteur de nos espérances!
Claude
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Yuka
Viatge en grup
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuka
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
David
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
David
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Özgün can
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Özgün can
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Míriam
11 de febr. de 2025
Míriam
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)