Hotel Silky by HappyCulture
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça Bellecour
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Silky by HappyCulture





Serveis populars
El preu actual és de 100 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica, 1 llit individual

Habitació individual econòmica, 1 llit individual
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
També et pot agradar

Gatsby Hotel & Restaurant by Happyculture
Chassieu
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 725 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Place Francisque Regaud, Lyon, Rhone, 69002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Phenix Hotel
Le Phenix Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 59 EUR per vehicle.
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- La caixa forta està disponible a l'habitació per un càrrec addicional.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hôtel Paix
Grand Hôtel Paix Lyon
Grand Paix Lyon
Hotel Silky HappyCulture Lyon
Hotel Silky HappyCulture
Silky HappyCulture Lyon
Silky HappyCulture
Silky By Happyculture Lyon
Hotel Silky by HappyCulture Lyon
Hotel Silky by HappyCulture Hotel
Hotel Silky by HappyCulture Hotel Lyon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Silky by HappyCulture
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Paul
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Paul
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chin
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chin
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dipak
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dipak
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alice
Viatge en parella
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alice
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jeb
25 de juny de 2025
Jeb
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Margaret
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
David, Roswell
Viatge en grup
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sophy, Toronto
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophy
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
11 de maig de 2025
Emma
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location friendly stagf
Karen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amanda
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amanda
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
John, Costa Mesa
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-Soleil
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Soleil
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sam
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sam
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
arnaud
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hôtel bof
arnaud
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamie
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamie
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
23 d’abr. de 2025
Antonio
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bao Chau
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bao Chau
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel but noisy
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
21 d’abr. de 2025
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
MAREE
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
1 night in Lyon
MAREE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christiana
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christiana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Eric
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (abr. 2025)