Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Bayard Bellecour





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble tradicional, vistes al pati

Habitació doble tradicional, vistes al pati
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble exclusiva

Habitació doble exclusiva
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, banyera, vistes a la ciutat (Shower)

Habitació doble prèmium, banyera, vistes a la ciutat (Shower)
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni

Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Llar de foc
Aire condicionat
Articles de minibar gratuïts
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2021
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit doble (Charm with Shower)

Habitació doble Comfort, 1 llit doble (Charm with Shower)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
També et pot agradar

Campanile Lyon Sud - Feyzin
Feyzin
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 332 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hôtel Bayard Bellecour és a Centre de la ciutat de Lió, a prop d'una estació de metro a Lió. Museu dels Teixits i Teatre des Celestins són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura: afegeix-les al teu itinerari juntament amb Plaça dels Jacobins i Plaça Bellecour, punts d'interès molt destacats de la zona. També val la pena visitar Parada de vaporetto de Quai Tilsitt.

23 Place Bellecour, Lyon, Rhone, 69002
Què hi ha als voltants
- Plaça Bellecour - 2 minuts a peu - 0.2 km
- Catedral de Lió - 9 minuts a peu - 0.8 km
- Plaça dels Terreaux - 17 minuts a peu - 1.4 km
- Museu de les Confluències - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
- Centre Comercial Part Dieu - 4 minuts en cotxe - 1.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Pizza Pino Lyon - 4 minuts a peu
- Café Français - 3 minuts a peu
- La Brioche Dorée - 3 minuts a peu
- Newtree Cafe - 2 minuts a peu
- Le Comptoir des Marronniers - 3 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Els clients que tinguin impediments per pujar escales han de contactar amb l'allotjament amb antelació. Els ascensors no estan disponibles.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Bayard Bellecour
Bayard Bellecour Hotel
Bayard Bellecour Lyon
Hôtel Bayard
Hôtel Bayard Bellecour
Hôtel Bayard Bellecour Lyon
Hôtel Bayard Bellecour Lyon
Hôtel Bayard Bellecour Hotel
Hôtel Bayard Bellecour Hotel Lyon
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Bayard Bellecour
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Candy
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Candy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Beatriz
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Beatriz
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mats
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mats
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ziad
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ziad
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
15 de març de 2025
Pierre
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
James
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended
James
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Kenneth
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kenneth
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
algo
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
algo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en parella
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
algo
14 de febr. de 2025
algo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elwine
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elwine
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
Viatge en parella
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Deanna
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deanna
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lotte
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lotte
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ozan
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ozan
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Anjali
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anjali
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marlene
Viatge en grup
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth it




Marlene
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jill
Viatge en parella
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jill
10/10, Excel·lent
Charles, Redlands
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
caroline
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent

caroline
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dmitry
Viatge en parella
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dmitry
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Russell
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada de 2 nits (oct. 2024)