Globe et Cecil Hôtel
Hotel d'estil Belle Époque amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Globe et Cecil Hôtel





Serveis populars
El preu actual és de 145 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
7,8 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble destacada

Habitació doble destacada
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
També et pot agradar

Gatsby Hotel & Restaurant by Happyculture
Chassieu
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 725 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

21 Rue Gasparin, Lyon, Rhone, 69002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Phenix Hotel
Le Phenix Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Globe Cecil Hôtel Lyon
Globe Cecil Lyon
Globe et Cecil Hôtel Lyon
Globe et Cecil Hôtel Hotel
Globe et Cecil Hôtel Hotel Lyon
Preguntes freqüents
Opinions: Globe et Cecil Hôtel
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian, Vancouver
Viatge en grup
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Emilie
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilie
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmen, Moraga
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Charles scott
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles scott
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Claude, Saint Marcel sur Aude
Viatge en parella, Viatge de negocis
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claude
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Dmitry
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dmitry
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Olivier
Viatge de negocis
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivier
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
TAKAFUMI
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
TAKAFUMI
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Paul
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paul
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
john
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
john
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Russell
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Russell
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ryota, Nakahara-ku, Kawasaki-shi
16 de juny de 2025
Ryota
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Cheryll
Viatge en parella, Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryll
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
ELISABETH DEBBIE
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ELISABETH DEBBIE
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Teresa
11 de juny de 2025
Teresa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
André
27 de maig de 2025
André
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yihui
25 de maig de 2025
Yihui
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
adriana
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
adriana
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maurice, Kaarst
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurice
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ute
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ute
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Binta
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Binta
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michele, Seattle
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michele
Estada de 3 nits (abr. 2025)