Campanile Lyon Sud - Feyzin

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel als afores amb restaurant i bar

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Campanile Lyon Sud - Feyzin

Esmorzar diari d'estil bufet (13.9 EUR per persona)
Façana frontal de l'allotjament
Exterior
Entrada de l'allotjament
Next Generation, Habitació, 1 llit doble | Escriptori, cortines opaques, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Aire condicionat
  • S’admeten animals
  • Aparcament inclòs
  • Esmorzar disponible
  • Wifi gratuïta

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
C.A Chateau de l'Ile, Rue Alfred Nobel, Feyzin, Rhone, 69320

Què hi ha als voltants

  • Hospital Lyon Sud - 8 minuts en cotxe - 7.2 km
  • Museu de les Confluències - 9 minuts en cotxe - 8.8 km
  • Estadi Matmut - 9 minuts en cotxe - 7.8 km
  • Halle Tony Garnier - 10 minuts en cotxe - 9.2 km
  • Plaça Bellecour - 12 minuts en cotxe - 12.2 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Feyzin: 14 min a peu
  • Parada de tramvia d'Hôpital Feyzin Vénissieux: 3 min en cotxe
  • Lió (LYS-Aeroport de Lyon-Saint-Exupéry): a 21 min en cotxe

Restaurants

  • ‪310 A Table - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Burger King - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Campanile Lyon Sud Feyzin - ‬1 minuts a peu
  • ‪La Croissanterie - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Quick - ‬6 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Campanile Lyon Sud - Feyzin

Hotel a prop de l'aeroport
Una terrassa, un jardí i un bar són només algunes de les comoditats que ofereix Campanile Lyon Sud - Feyzin. El restaurant de les instal·lacions, Le Restaurant, ofereix esmorzars, sopars i àpats lleugers. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un espai per a conferències disponibles per a tots els clients.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), assistència turística i per a la compra d'entrades i televisió al vestíbul
  • Allotjament lliure de fum, sala de banquets i sales de reunions
Característiques de l'habitació
A Campanile Lyon Sud - Feyzin, totes les habitacions tenen avantatges com ara cartes de coixins i aire condicionat. També inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Filtres de cafè/te reutilitzables, reciclatge i bombetes LED
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i combinacions de dutxa i banyera
  • Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
  • Productes de neteja respectuosos amb el medi ambient, bullidores elèctriques i calefacció

Idiomes

Anglès, francès, alemany i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 06:30 a 09:00 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:00 els caps de setmana: 13,90 EUR per adult i 6,95 EUR per nen
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Le Restaurant

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Serveis empresarials

  • 40 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Plantes superiors només accessibles per les escales
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 1 planta
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Finestres de doble vidre
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de banquets
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Calefacció
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Filtres de cafè i te reutilitzables
  • Il·luminació LED
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: de dilluns a divendres (06:30-10:00) i de dissabte a diumenge (07:00-10:00)
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 18:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En fer el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova de detecció de la COVID-19 amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Les entrades després de les 23:00 s'han de notificar per telèfon amb antelació.
L'horari de recepció és de 06:30 a 23:00 de dilluns a dijous i de 07:00 a 23:00 de divendres a diumenge.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 5 EUR per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Pes màxim: 10 kg per animal de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.9 EUR per adult i 6.95 EUR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Puntuació nacional

Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.

L’allotjament també es coneix com a

Campanile Lyon Sud Feyzin
Campanile Sud Hotel Feyzin Lyon
Campanile Lyon Sud Feyzin Hotel
Campanile Lyon Sud Feyzin
Campanile Lyon Sud - Feyzin Hotel
Campanile Lyon Sud - Feyzin Feyzin
Campanile Lyon Sud - Feyzin Hotel Feyzin

Preguntes freqüents

Campanile Lyon Sud - Feyzin accepta animals de companyia?

Sí, Campanile Lyon Sud - Feyzin admet animals de companyia amb un pes màxim de 10 kg cadascun. Es cobra una taxa de 5 EUR per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa allotjar-se a Campanile Lyon Sud - Feyzin?

Amb data 23 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Campanile Lyon Sud - Feyzin el dia 29 de juny de 2025 són d'almenys 71,20 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Campanile Lyon Sud - Feyzin?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Campanile Lyon Sud - Feyzin?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Campanile Lyon Sud - Feyzin?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Campanile Lyon Sud - Feyzin?

Aquest hotel es troba a prop de l'aeroport. A més, tindràs Operacions Rhodia a 1,3 km i Golf de Lió Verger a 4,6 km. Estadi Matmut i Palau d'esports de Gerland també són a menys de 10 km. Estació de tren de Feyzin és a 14 min a peu.

Opinions: Campanile Lyon Sud - Feyzin

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 98 de 322 opinions
Puntuació 8: Bo. 144 de 322 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 51 de 322 opinions
Puntuació 4: Deficient. 21 de 322 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 322 opinions

8,2/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Anass

Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Jean-Paul

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Alexandra

Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

audrey

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

James

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Philippe

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zonz dangereuse avec les usines qui polue énormément
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Lucien

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Phillip

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Jean-Marie

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

4/10, Deficient

Laura

Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

EMMANUEL

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Séjour agréable

Personnel sympathique Accueil rapide. Accès parking gratuit. Chambre correcte. Prise HDMI tv accessible. Restaurant correct. J’ai élevé une étoile car il n’y a plus de menu buffet. C’est ce qui me plaisait chez Campanile. Rien d’autre à redire, mon séjour fut très agréable.
Estada de 3 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Bent

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God betjening og pænt rum
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

NORBERT

Estada d’1 nit (des. 2024)

6/10, Acceptable

Najim

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja

Responsable n’est pas à sa place

Le séjour est passable, la grande déception c’est le manque de sourire et d’hospitalité du gérant qui ne lache jamais un sourire boir même un bonjour
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Thierry

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Eric

Viatge de negocis
Estada de 3 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

MARIA ANGELICA, Brossard

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Average
Estada de 3 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Jean-Claude

Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Laetitia

Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Magalie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Séjour convenable. Repas peu copieux et peu de proposition. Par contre petit déjeuner parfait
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Fahari

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Super satisfait

Personnels aux petit soins j'ai tellement apprécier que j'ai pris une nuit supplémentaire😁
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Hindrik, Zoutkamp

Estada d’1 nit (set. 2024)

6/10, Acceptable

Michel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

Michel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sans
Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Orion Davie

Estada de 2 nits (set. 2024)