The Lusaka Hotel

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Lusaka amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Lusaka Hotel

Piscina a l'aire lliure
S'hi serveixen esmorzars, dinars, sopars i plats de cuina internacional
Entrada de l'allotjament
Passadís
Roba de llit d'alta qualitat, caixa forta a l'habitació i escriptori

Opinions

5,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Habitació

El més destacat

Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Cafetera o tetera
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Corner Cairo / Katondo, Lusaka, 10101

Què hi ha als voltants

  • Mercat de la Ciutat de Lusaka - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Museu Nacional de Lusaka - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Mercat de Soweto - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Parays Game Ranch - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Centre de Conferències Mulungushi - 8 minuts en cotxe - 5.8 km

Com moure’s per la zona

  • Lusaka (LUN-Aeroport Internacional Kenneth Kaunda): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Coffee talk - ‬11 minuts a peu
  • ‪Hungry Lion Intercity - ‬16 minuts a peu
  • ‪Galito's Flame Grilled Chicken - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪KFC - ‬7 minuts a peu
  • ‪Matebeto - ‬3 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

The Lusaka Hotel

Aspectes destacats de l'allotjament
Has pensat a allotjar-te a The Lusaka Hotel? Aprofita que ofereix un esmorzar continental gratuït, un bar al costat de la piscina i una terrassa. Regala't una manicura o una pedicura o algun altre servei de l'spa. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes. A més, els clients tenen una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), caixer automàtic i premsa al vestíbul
  • Barbacoa, caixa forta a la recepció i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 80 habitacions tenen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com caixes fortes i premsa gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Televisors amb canals per cable
  • Llits addicionals gratuïts, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 06:00 a 10:00
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Llit addicional gratuït
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Terrassa

Spa

  • Manicures i pedicures

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Sense ascensor
  • Senyalització en braille o en relleu

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Construït l'any 1914
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Llit addicional gratuït
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els llits addicionals són gratuïts
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 % de la tarifa de l'habitació (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Lusaka Hotel
The Lusaka Hotel Hotel
The Lusaka Hotel Lusaka
The Lusaka Hotel Hotel Lusaka

Preguntes freqüents

The Lusaka Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

The Lusaka Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Lusaka Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Lusaka Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Lusaka Hotel?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa d'un 50 % (servei subjecte a disponibilitat).

The Lusaka Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba The Lusaka Hotel?

Aquest hotel es troba a Lusaka i a menys de 2 km de les atraccions següents: Mercat de la Ciutat de Lusaka, Mercat de Soweto i Estàtua de la Llibertat. Museu Nacional de Lusaka i Casa Chilenje també són a menys de 2 km.

Opinions: The Lusaka Hotel

Opinions

5,2
Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 20 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 20 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 20 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 20 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 20 opinions

5,6/10

Neteja

5,2/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

4,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Nicholas

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Property is very old and poorly maintained. Requires thorough refurbishment before advertising it for international guests. This is a perfect case of What You See Is Not What You Get (WYSINWYG). Terrible and Pathetic!
Estada de 6 nits (ag. 2022)

10/10, Excel·lent

Richard

Estada de 5 nits (ag. 2022)

8/10, Bo

Albert

Estada de 2 nits (juny 2022)

6/10, Acceptable

Ishmael

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2022)

10/10, Excel·lent

Rabson

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Best location closer to everything
Estada de 3 nits (juny 2022)

6/10, Acceptable

Ritva

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vastaanotto huono, ei tiedetty mitään tulostani, mistä varattu, paljon maksettu jne. Hotelli on vanha ja rapistunut. Aamiainen hyvä. Osa henkilökunnasta ystävällisiä. Uima- allas ala- arvoinen, likainen. Ei pystynyt uimaan. Keskellä kaupunkia, kiureinen ja rauhaton paikka. Huone kuitenkin rauhallinen.
Estada de 2 nits (des. 2021)

6/10, Acceptable

Dominik

Estada de 3 nits (març 2021)

8/10, Bo

Dominik

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2021)

8/10, Bo

Dominik

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

he Lusaka Hotel

The Lusaka Hotel was in a good condition. The staff was kind. Unfortunately the did not reply to any of my mails.
Estada de 2 nits (març 2021)

8/10, Bo

Dominik Ludwig

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Das Personal war hilfsbereit, obwohl ich kein englisch gesprochen habe.
Estada de 2 nits (març 2021)

2/10, Horrible

Chingasiyeni

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The worst hotel in the centre of the city

The hotel is the worst of more than 150 hotels l have ever been. It's seriously fithy. The toilt the bedding you can't recognise the colur of the mosquito net. The toile is like the 1950s toile and never been renovated since the hotel has been opened. The cooks and the people saving in the kitche were filthy. To say the list the hotel should be closed down. It is appalling.
All these are the list of what l could take picture

Unsafe wall plugs  
See all pictures on the left side and all below pictures as proof of what l experienced and paid for it.
Fithy toilet and walls
The most fithy floor the room and the bathroom
Dirt mosquito net
Estada d’1 nit (nov. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

hôtel décevant

L’hôtel se trouve au centre la ville c'est bien mais le reste était horrible. il est très vieux et pas bien renouvelé. dans l’ancien temps il était peut-être bon il y a plus de 60 ans.don pour ce standing le prix est trop élevé. le réceptionniste ne savait pas la réservation de l'Expedia. il n'y avait pas de l'eau chaude, les serviettes de bain étaient pas bien propres. son restaurant était nul. la nuit bruyante .
Estada d’1 nit (juny 2017)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei

予約が入ってなかった

周りは、観光対象は特になく、首都なのにレストランやスーパーもなく、ほぼ露店だけで、日没とともに店も人もいなくなり、閑散として治安が悪そうです。 予約が入っていないと言われ、68ドル払わされた。 これについてはExpediaのHelpにメールしたが5日経過後も何も回答なし。

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

No recommendation

1. No electric power consent in the room 2. No remote controller of air conditioner 3. Dirty electric tea pot 4. No free WiFi - Desk sell the WiFi Coupon (6 ZMW per hakf an hour)

4/10, Deficient

Tung, Mel Australia

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

So so hotel

Hotel in need of urgent reservation such as damaged roof,very old furniture. Staff need to be well trained in customer service, free breakfast should be clearly stated as continental as hot food must be paid for

8/10, Bo

Robert, Edinburgh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I enjoyed my stay. The staff were all helpful and the breakfast was good. Don't expect a luxury hotel as this isn't a top of the range hotel but it was good value, with clean rooms and a TV.

2/10, Horrible

Lisa, Houston, Texas

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Does not live up to expectation

We had booked this hotel 4 months in advance. I had emailed the Manager Mr. Mbewe ahead of time to arrange for transport from the airport to the hotel. He stated that they would "send transport as per our confirmation". When we arrived no one was at the airport to transport us and when I called the hotel, the desk said that did not provide that service. When we arrived at the hotel there was trash knee deep in the street in front of the hotel. The hotel did not have the booking information from expedia and tried to charge us for the room. I had to call expedia at a cost of $1 per minute (a $17 call) to straighten things out. The room was filthy, the bedding worn, the bathroom had tiles coming off the wall and it was infested with roaches. The power went out at midnight. We had to get up early to catch a bus the next morning and lugged our luggage down the stairs in the dark (Its a good thing we had brought head lamps). The front door had been broken in the night and no effort had been made to pick up the glass, so we lugged our luggage over the glass. We had booked and paid for 2 rooms for 2 days later in the week, but cancelled and made other arrangements for our stay. Look elsewhere.

2/10, Horrible

TIM

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Appalling

When I arrived at this hotel (late at night) the hotel claimed to have no record of my booking and were full. I do not know if the problem lies with hotels.com or the hotel. All I know is that I had to walk the streets to find an alternative hotel late at night in a strange city. This is simply not acceptable from a safety point of view. To add insult to injury I have now been charged by hotels.com for the room. I have emailed to inform hotels.com of this but have received no reply and now when I go onto the website and click on 'contact us' it takes me to a 'page not found' response. I have also attempted to contact via skype but could not be heard correctly. Please refund my money ASAP and provide an explanation for this appalling service.

4/10, Deficient

Luther, Canada

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Beyond basic

Made Expedia booking and payment two days before arrival. When checking in, they told me they had no record of a booking and that they were fully booked and had no room for me. After pressing them hard they magically found my booking saying that it had come in only that morning. On further pushing them, they found that indeed they had a room but it was a higher class room than the one I had booked, and asked for an upgrade payment. I refused, saying that they already took my payment for a basic room and were now committed to giving it to me. They relented and gave me the room that was one class better than the basic one. Having finally negotiated my way in to the hotel, I checked my room. There was some evidence that the sheets and pillowcases had not been changed, the mattress was only a piece of foam, and there was no shower in the bathroom. They kindly provided a bar of soap for use in the bathtub, but no towels or other linens. On the plus side, there were only a few cockroaches and they weren't very large. I was left wondering what the basic room would have looked like!