Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Chitou Lemidi Hotel





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple clàssica, 2 llits dobles

Habitació quàdruple clàssica, 2 llits dobles
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LED
Rentadora/assecadora
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

NO.1 Midi St,Lu-Ku, Lugu, Nantou County, 558
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Fee for self-serve breakfast: approximately TWD 500 for adults and TWD 350 for children
- Pet fee: TWD 600 per pet (varies based on length of stay)
- Service animals are exempt from fees
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Chitou Lemidi
Chitou Lemidi Hotel
Chitou Lemidi Hotel Lugu
Chitou Lemidi Lugu
The Chitou Lemidi Hotel Lugu
The Chitou Lemidi Hotel Resort
The Chitou Lemidi Hotel Resort Lugu
Preguntes freqüents
Opinions: The Chitou Lemidi Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Susie
Viatge en grup
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ching
11 d’abr. de 2025
Ching
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chiuming
Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chiuming
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YUKI
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ディナーの気になる事
YUKI
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Daisy
5 de març de 2025
Daisy
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Shu-Fen
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shu-Fen
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Chihung
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Chihung
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ariel
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ariel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIH-HUNG
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIH-HUNG
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
PEIYING
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
不錯的地方

PEIYING
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Chun Yen
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Chun Yen
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Han Chao
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Han Chao
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
CHAN WEN
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHAN WEN
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
HSIANG HSIANG
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HSIANG HSIANG
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
CHIMAN
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIMAN
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
廁所污垢
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
HSU HUI
Viatge en família
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HSU HUI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Chiao kuei
Viatge en família
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Chiao kuei
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Chenlin
Viatge en família
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chenlin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Wan Ling
Viatge en família
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wan Ling
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
CHUN-FU
Viatge en família
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUN-FU
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Chenchih
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chenchih
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)