Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Boutique Hotel KARL





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 258 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó, vistes al riu

Habitació doble, balcó, vistes al riu
8,6 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, balcó, vistes al riu

Habitació triple, balcó, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, vistes al riu

Habitació triple superior, vistes al riu
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, balcó, vistes al riu

Habitació familiar, balcó, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Menjador independent
Sala d'estar independent
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,2 sobre 10
Molt bo
(27 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al riu

Habitació doble superior, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior, balcó, vistes al riu

Habitació quàdruple superior, balcó, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

St.-karli-quai 12, Lucerne, LU, 6004
Sobre aquest allotjament
Boutique Hotel KARL
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 CHF per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 CHF per nit (a 200 m).
- Càrrec per animals de companyia: 15 CHF per animal de companyia per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tourist
Tourist Hotel Lucerne
Tourist Lucerne
Boutique Hotel KARL Hotel
Boutique Hotel KARL Lucerne
Boutique Hotel KARL Hotel Lucerne
Boutique Hotel KARL Swiss Quality
Karl Swiss Quality Boutique Hotel
THE TOURIST CITY RIVER HOTEL LUCERNE
Preguntes freqüents
Opinions: Boutique Hotel KARL
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Charles
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Charles
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Nirav
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nirav
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
obdulio
Viatge en família
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


obdulio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruce
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
frank
25 d’ag. de 2025
frank
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Sreenivasa
Viatge en parella
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sreenivasa
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
deepak, edison
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
deepak
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Philipp
17 d’ag. de 2025
Philipp
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lauren
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
John
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rajesh
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajesh
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shree
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shree
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marla
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marla
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Angela
27 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Angela
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
wasif
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
wasif
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
P
26 de jul. de 2025
P
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Farzana, Chandler
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Farzana
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rockie
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rockie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Christina
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fiona
Viatge en parella
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Fiona
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Ange
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ange
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (juny 2025)