Hotel Falken

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel que admet animals de companyia a Lucerna amb un restaurant i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Falken

Caixa forta a l'habitació, escriptori i wifi gratuïta
Caixa forta a l'habitació, escriptori i wifi gratuïta
Caixa forta a l'habitació, escriptori i wifi gratuïta
Servei de restauració a l'aire lliure
Escala

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Aparcament disponible
  • S’admeten animals
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant
  • Serveis per a empreses

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació doble (Air Conditioning)

El més destacat

Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació individual

El més destacat

Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació doble

El més destacat

Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació triple

El més destacat

Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Habitació quàdruple

El més destacat

Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
  • 15 metres quadrats
  • Vistes a la platja
  • Capacitat per a 4
  • 4 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Falkengasse 4-6, Lucerne, LU, 6004

Què hi ha als voltants

  • Ajuntament de Lucerna - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Pont de la Capella - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • KKL Lucerna - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Monument del Lleó - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Chateau Guetsch - 15 minuts a peu - 1.2 km

Com moure’s per la zona

  • Lucerne (QLJ-Estació de tren de Lucerne): 7 min a peu
  • Zuric (ZRH): a 65 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Confiseur Bachmann AG - ‬2 minuts a peu
  • ‪Tchibo - ‬2 minuts a peu
  • ‪Mr. Pickwick Pub Luzern - ‬3 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬3 minuts a peu
  • ‪Stadtkeller Swiss Folkore Restaurant - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Falken

Hotel a prop de Pont de la Capella
Hotel Falken ofereix comoditats com ara un bar i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament (de pagament), registre de sortida exprés i premsa gratuïta al vestíbul
  • Magatzem d'equipatge, caixa forta a la recepció i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Ascensor, allotjament lliure de fum i caixer automàtic
Característiques de l'habitació
A Hotel Falken, totes les habitacions disposen de comoditats com ara wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Ventiladors de sostre, servei de neteja limitat i escriptoris

Premis i afiliacions

L'allotjament forma part del grup Historic Hotels of Europe.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament fora de les instal·lacions disponible (29 CHF per dia)
  • Aparcament a les instal·lacions (29 CHF per dia; inclou l'entrada i la sortida preferents)

Menjar i beguda

  • Un bar
  • Un restaurant

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (un cop per estada)

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • A la vora d'un llac

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 1888

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Altres

  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: de dilluns a dissabte (15:00-20:00)
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual han de contactar prèviament amb l'allotjament per obtenir les instruccions per fer l'entrada i la informació sobre la recollida de les claus. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 20:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció i recollida de claus

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 25 CHF per animal de companyia per nit.
Només en determinades habitacions; és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 2.50 CHF per persona i per nit.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 29.00 CHF per dia (entrada i sortida preferents).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 29 CHF per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 25 CHF per animal de companyia per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Falken Hotel
Falken Lucerne
Hotel Falken
Hotel Falken Lucerne
Falken Luzern Lucerne
Hotel Falken Luzern
Falken Luzern Lucerne
Hotel Falken Hotel
Hotel Falken Lucerne
Hotel Falken Hotel Lucerne

Preguntes freqüents

Hotel Falken accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra un dipòsit obligatori per nit.

Quant costa aparcar a Hotel Falken?

Hi ha aparcament disponible per 29.00 CHF per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Falken?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 20:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Falken?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Hotel Falken?

Aquest hotel es troba a Casc antic de Lucerna i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Hertensteinstrasse i Pont de la Capella. Església de Sant Pere i Col·lecció Rosengart també són a menys de 5 min. Lucerne (QLJ-Estació de tren de Lucerne) és a 7 min a peu i Estació de Lucerna, a 7 min.

Opinions

Opinions: Hotel Falken

6,8

7,2

Neteja

8,8

Ubicació

7,0

Personal i servei

8,6

Respecte al medi ambient

6,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 57 de 381 opinions
Puntuació 8: Bo. 136 de 381 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 93 de 381 opinions
Puntuació 4: Deficient. 59 de 381 opinions
Puntuació 2: Horrible. 36 de 381 opinions

Opinions

8/10, Bo

Stefan

Estada d’1 nit (oct. 2021)

8/10, Bo

Daniel

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Unterkunft war für unsere Bedürfnisse sehr gut gelegen sauber und dier Empfang sehr freundlich und hilfsbereit.
Estada d’1 nit (ag. 2021)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Super
Estada d’1 nit (jul. 2021)

8/10, Bo

Joern

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (jul. 2021)

10/10, Excel·lent

Michael

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2021)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Miserables Check-In, extrem unfreundlich!

Wir hätten einen Parkplatz zur Verfügung vom Hotel aus den wir bezahlen müssten. Wir sind um 14:30 angekommen, Fahrt zum Hotel nicht möglich. Also ist jemand ausgestiegen und zum Hotel gelaufen -und gefragt. Leider war die Antwort wir sollen in einem Parkhaus parkieren. Ca. 14:45 wollten wir einchecken, aber die Person welche das Check-In im Griff hat, war nicht da! Uns wurde mitgeteilt dass Sie ab ca. 16:00 kommen würde, also sind wir was essen gegangen, um 16:45 waren wir wieder vor Ort, uns konnte immer noch niemand einchecken, gewartet bis 17:30! Dann hat es endlich geklappt, nachdem die Klapperkiste am Empfang Mal funktioniert hat, Dauer ca. nochmals 10min. Im Zimmer angekommen, klein -und sauber wegen Location -und Preis ist das ja noch OK, aber ganz abdunkeln liess sich das Zimmer nicht, wir wollen am nächsten morgen nicht um 6:00 von der Sonne geweckt werden. Nach reichlichem überlegen, haben wir dann um 19:30 ausgecheckt. Eine Entschuldigung haben wir NICHT erhalten, die Taxen für die Uebernachtung haben wir NICHT erhalten. Nach knapp 1 Woche hatt sich auch niemand mehr bei uns gemeldet. Bei allem Respekt, Ihr seid eine Schande für die Buchungsportale, den anderen Hotels in der Gegend -und für Eure Stadt!
Estada d’1 nit (maig 2021)

8/10, Bo

Axel

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Gute Lage - Fairer Preis - schlimme Betten

Der Preis für die Lage war vollkommen OK. Die Zimmer sind sauber und Ordentlich. Zwei Sachen sind doof: 1.) die Betten sind ein Katastrophale und untragbar selbst für zwei Sterne 2.) keine Badehandtuch sondern nur zwei kleine Mini Handtücher Ansonsten freundlicher Service und Top Lage
Estada d’1 nit (gen. 2021)

2/10, Horrible

Sebastian

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3 ème étage et un froid glacial dans la chambre durant toute la nuit. J’aurais mieux fait de dormir dehors, dans le froid, ça n’aurait rien changé. La personne « sur place » n’était même pas sur place pour que je puisse me plaindre. C’est sûr, je n’y retournerai plus jamais.
Estada d’1 nit (gen. 2021)

4/10, Deficient

jean paul

Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2020)

10/10, Excel·lent

Marc, Payerne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
l'emplacement est super. l'accès est facile. il y a un grand parking (un peu cher) pas très loin
Estada de 2 nits (jul. 2020)

8/10, Bo

Jovana

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2020)

8/10, Bo

Jo, Ulsan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
루체른 역 호수 건너편 번화가에 위치해있습니다. 번화가라 쇼핑 및 편의시설이 가득하고 호수와 가까워서 주변 산책하기 좋았습니다. 가장 작은 방이라 좁았지만 조리시설도 있습니다.(사용 시 추가 요금)
Estada de 2 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Die Unterkunft ist sauber und zweckmässig eingerichtet. Sie ist nahe beim Bahnhof und auch der Kappelbrücke. Je nach Wochentag ist es ruhiger oder etwas lauter.
Estada de 2 nits (març 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel was in a good part of town, with historic sights located within walking distance.
Estada de 2 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Estada de 2 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Mauricio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The place amazing and the hostess was very friendly
Estada d’1 nit (des. 2019)

6/10, Acceptable

Luciano&Regula

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Günstig und Zentral. Unpersönlich. Seife im Dusche/Waschtisch stinkt. Abfallkübel sowie Fenster defekt.
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
골목안에 있어 전경은 없는 거나 마찬가지고, 19년 11월에 다녀갔는데 주변에 공사중이어서 새벽에 좀 시끄러웠습니다. 그렇지만 역에서 가깝고 시가지내에 있어서 주변 산책삼아 돌아다니기도 좋은 장점이 더 크다고 생각됩니다.
Estada de 2 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel and kind people, close to station, nice dinner
Estada d’1 nit (nov. 2019)

2/10, Horrible

Kirti

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pathetic is the word for falken

It is better to sleep at platform then staying in hotel falken..it is a restaurant which is now converted into hotel rooms.. It is so pathetic and small and smelly. Rooms and corridors were stinking badly, there were spider webs in our room, beds were so uncomfortable that we couldn’t sleep whole night, room itself is very suffocated.. they have old ages Manual heaters in there Rooms which make noises like hell and so you Can’t sleep with turning them on. Overall, never never chose to stay in hotel falken, specially if you are travelling with family.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Alec

Estada d’1 nit (nov. 2019)